Terug naar overzicht
Dat is raar dat ze dat pas zo laat aannemen. Wij trouwen 8 augustus en vorige maand ben ik mijn bloempjes, corsages, ... gaan bestellen bij Van Gastel. In mijn boeketje en zijn corsage komt kant van mijn kleed en dat wouden ze een maand tevoren.Als je bang bent om het te vergeten, zet dan een reminder in je gsm, op je mail, je mams gsm zodat je er zeker aan wordt herinnert.succesNele08-08-09
Hoi DaisyEn om het lijstje van Nele aan te vullen, hang een opvallend briefje aan de ijskast (met fluoroze geschreven desnoods). Dit doe ik voor alle belangrijke afspraken en ben er zo nog geen enkele vergeten :-)Vind het eigenlijk ook wel raar, dat kan toch al in de agenda geschreven worden, zo is het bij ons toch gebeurd.GroetjesVéronique15/05/09
Wij zijn ook al op verschillende plaatsen gaan informeren en ze hebben ons ook te wachten tot een 2 à 3-tal weken voor de trouw. Dus gewoon een post-it ergens op een duidelijke plaats te hangen.groetjes Nathalie03-07-09
De gangbare termijn is toch max. een maand op voorhand. Geen paniek dus! Daarbij, dat is zowat het enige waar mijn venteke nu eens aan moet denken, zie! Haha!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Van Gastel is een heel groot bloemenbedrijf, normaal dat ze dan lang op voorhand al bestellingen aannemen.In een gewone bloemenzaak ga je best eens een maand op voorhand kiezen op foto (of ga je met je gekozen foto van op internet er naartoe om te zien of ze het kunnen doen), en ga je een 2-tal weken op voorhand vastleggen zodat je de bloemen in kwestie eens in het echt hebt gezien.De ruiker en corsages worden pas de ochtend zelf gemaakt om versheid te garanderen :)Dus geen zorgen en overal briefjes plakken dat je het niet vergeet hé :)