Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Smoking met das?

  2-5-2009 15:24:11
Hallo mede-bruidjes,

voor ons huwelijk zijn we van plan om de mannen in de suite allemaal in smoking te steken. Helaas ziet niemand het echt zitten om een vlinderdas te dragen, dus vraag ik mij af of het ook mogelijk is om een smoking te dragen met een das. Geen gewone das, maar een hele brede, bijna een sjaaltje dat je knoopt als das, heb dat ergens gezien bij een gewoon kostuum en vond dat echt mooi.

Het idee is dus: zwarte smoking, wit smoking-hemd met opstaande kraag, gilet (in ander kleur voor mijn verloofde dan voor de rest van de suite) en dan dus zo'n sjaaltjesdas in een bijpassende kleur.

Wat denken jullie, zou dit gaan?

Nina
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1442


Nina
29-8-2008
 Meld misbruik2-5-2009 15:33:56

Na verdere opzoeking ontdekt dat ik dus een cravat bedoel ;)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-5-2009 17:51:22

Alles kan, maar verhuren ze dat zo ook? Best daar eens informeren en desnoods uitproberen. Als iemand dat aanheeft merk je direct of dat past of niet...
Let wel, een smoking heeft glans op de revers! Het kan zijn dat dit niet zo mooi uitkomt. Ook door de opstaande kraag van het hemd, kan het zijn dat de heren precies een lange nek hebben... Maar proberen is dus de boodschap!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



tami
26-6-2010
 Meld misbruik2-5-2009 20:31:13

hi Nina,

die cravat staat wel mooier op een hemd met hoge kraag maar met gewone sluiting. Zoals die van Karl Lagerfeld ? Die draagt alleen maar zo'n hemden en draagt daar dus ook alleen maar cravatten op. Inderdaad prachtig, maar dan is het wel het mooist wanneer het hemd ook "assorti" is, vind je niet ?
Veel speurpret !



Severien

 Meld misbruik3-5-2009 10:09:55

Ben het eens met de commentaar hier beneden.

Als je een "smoking hemd" gebruikt zou ik het toch houden bij een strikje. (ik vind dit super mooi en klassevol).

Een kravat/sjaaltje kan altijd wel met een ander type hemd.

Tegenwoordig zie je smokings met zowel "smoking hemden" als gewone hemden. Dus niemand zal echt vreemd opkijken hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info