Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeest

  24-4-2009 16:02:03
Dag Meiden!

Amai, tis een hele lange tijd geleden dat ik hier op het forum kwam, vroeger (zo'n 3 jaar geleden toen ik ging trouwen) zat ik hier iedere dag! Blij dat het forum nog steeds zo goed marcheert, ik heb hier destijds heel wat ideetjes gehaald en ook vaak men hart kunnen luchten!

Nu heb ik eventjes een reden om nog eens terug te keren, we zijn namelijk een vrijgezellen aan het organiseren voor een vriendin die gaat trouwen. Hebben jullie leuke ideetjes? Het is een rustig meisje, met 2 kindjes (waarvan het jongste slechts 1 maand) ze trouwen binnen 6 weken, dus we denken een niet al te drukke vrijgezellen....

Ik kijk al uit naar jullie reacties!

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1374


Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik24-4-2009 16:06:40

Een dagje in het beautyform? En nadien gezellig gaan eten met z'n allen? Of een kook -of danscursus?

grtjes,

5/9/2009



annick
14-6-2008
 Meld misbruik24-4-2009 16:37:23

hoi,

Een dagje je gaan fietsen en onderweg opdrachtjes doen. Nadien bij iemand thuis gezellig wokken met kleine wokpannetjes en gezelschapspelen.

Groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-4-2009 17:35:54

Wij hebben morgen een vrijgezellenavond en zullen een restowandeling doen. Onze aperitief nemen we op één plaats, het hoofdgerecht ergens anders en het dessert nog ergens anders. Wij organiseren wel alles zelf en niet via één of andere toeristische dienst omdat je dan 1. anders allemaal hetzelfde menu moet nemen en 2. omdat je dan tijdsgebonden bent. Tussen de gangen door, dus tijdens de wandeling naar de volgende stop, hebben we telkens een opdrachtje voorzien. De eerste opdracht heeft te maken met een traditie die in het Waasland nogal hoog wordt gehouden, nl. voor goed weer op je trouw moet je eitjes naar de Arme Klaren brengen. Dus haar eerste opdracht is ten eerste een leeg eierdoosje vullen door te vragen in een restaurant of aanbellen bij mensen thuis en ten tweede ze daarna ook weer zien kwijt te geraken door te verkopen of te ruilen. Voor de tweede opdracht hebben we een boekje voorzien waarbij ze tips moet verzamelen bij voorbijgangers, nl. tips voor een goed huwelijk, tips voor de huwelijksnacht, tips om de echtgenoot ook na het huwelijk uit zijn luie zetel te krijgen, tips voor de huwelijksreis (bestemming + activiteiten), tips voor originele kindernamen en een portret van het huwelijkskoppel. Dit lijkt ons wel leuk als aandenken. Daarna zullen de mannen en vrouwen samenkomen in de bowling en de avond afsluiten.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-4-2009 2:01:01

Voor de vrijgezellen van een vriending gaan we een workshop zilverklei doen daarna goe eten en dan misschien ergens bijeenkomen(met de mannen) om nog iets te drinken.
Voor de mijne ongeveer hetzelfde maar dan een andere workshop (ketting maken met parels en kralen)

We gaan dit in Lichtaart doen in de hobbyschuur.

2 vrij rustige dagen maar das niet erg. Wij zijn niet zo'n feestbeesten. Wat plezier maken, praten, lachen,... daar draait het toch om hé.

groetjes, Carolina



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-4-2009 17:00:27

Wij hebben een halve dag beautyfarm gedaan (bij Sauna Ostara in Sint-Pauwels, die heeft een vrijgezellenarrangement), dan naar een restaurant: fondue à volonté.

We hebben ons te pletter gelachen en waren op een nog redelijk te noemen uur thuis zonder een seconde spijt gehad te hebben dat we het zo kalmpjes hebben gehouden :)

Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...