TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
27-6-2009
|
21-4-2009 12:27:10
hopen dat er veel niet komen... als je echt mensen individueel wilt vragen zet je gewoon hun naam op de enveloppe en niet die van de partner. dus dan enkel Bart janssens ipv Bart janssens en annelies. bij die collega's wiens partner je wel wil vragen kan je dan wel 2 namen op de enveloppe zetten.
Ik heb ze allemaal uitgenodigd met partner (voor mij 30 man en mijn ventje 20 man omdat ik weet dat die heus niet allemaal zullen komen en enkel de naaste collega's er zullen zijn
veel succes ermee Nathalie 27/06/2009
|
|
heidi
27-6-2009
|
21-4-2009 12:46:56
Bj ons op het werk is het de gewoonte dat er geen partners uitgenodigd worden tenzij uitdrukkelijk vermeld. Er is ook maar één uitnodiging voor heel de afdeling en we hangen dan een blad uit voor wie er komt op de receptie. Mijn collega's/vriendinnen komen naar het avondfeest met partner (toch 2x8). Bij mijn vriend komen de collega's met partner naar de receptie maar ze zijn met minder dan bij mij. groetjes Heidi
|
|
nathalie
18-7-2009
|
21-4-2009 12:52:17
hey wij hebben geen receptie en kunnen collega's niet allemaal op avondfeest uitnodigen. dus wij doen aparte 'drink' voor collega's. Je kan het ook 'trouwborrel' noemen met hapje & tapje. hier op het forum wordt daar wel regelmatig over gepraat, misschien zoek je best deze topic op en kom je zo nog aan ideetjes.
nathalie
|
|
Geert
4-7-2009
|
21-4-2009 12:58:47
Mijn verloofde en ik hebben onderscheid moeten maken: hij is manager en heeft enkel de managers onder hem uitgenodigd, die van zijn vroeger team (maar die hem nog wel goed kennen en ik trouwens ook) enkel voor de receptie. Ik nodig enkel de mensen van mijn afdeling uit en dan nog enkelingen hier en daar. Spijtig, maar het gaat niet anders. Mijn verloofde heeft ook al dikwijls gezegd: ze beseffen wel dat het geen bedrijfsfeest is zenne. Dus ik vind dat je gerust onderscheid mag maken!
Valerie 04/07/09
|
|
tami
26-6-2010
|
21-4-2009 13:07:24
Lindsay,
collega's uitnodigen zonder partner zou ik enkel doen indien ik voor hen op een andere dag dan de trouwdag een feestje zou bouwen met borrel en hapje. Maar op het trouwfeest zelf ? Beschouw het even zo : hoe zou jij je voelen mocht men wel je man uitgenodigen op het huwelijksfeest van een collega maar jou niet ? Niet dat ik het goed- of afkeur, alleen is het nogal delicaat, niet ? Wanneer je ze allemaal op een feestje apart vraagt, is iedereen tevreden, denk ik. Dan kan je meteen ook je jurk nog eens aantrekken. Maar uiteraard blijft het jullie keuze. Groetjes,
|
|
Laura
11-7-2009
|
21-4-2009 13:15:18
Mijn vriend is leerkracht en heeft maar 3 collega's uitgenodigd voor de hele feest omdat hij met hen goed kan opschieten. Verder heeft hij ook de directrice uitgenodigd! De rest van zijn collega's doet hij niets voor.
Groetjes, Laura
|
|
Sofie
|
21-4-2009 15:08:18
Hey Lindsay
Wij hebben ook veel collega's maar wij lossen het simpel op: receptie. Dan betaal je maar iets van 20-30 euro per persoon en voelt niemand zich uitgesloten. Collega's die echte vrienden zijn geworden vraag ik wel naar het feest en ik trek het me niet aan wat de rest daar van vindt. Het is tenslotte jouw feest! Dat van de partners is idd mss nogal delicaat maar zoals ik al zei: your party your choice! succes ermee!
|
|
an
26-9-2009
|
21-4-2009 16:02:43
hallo
misschien kan je voor jullie collega's een paar weken voor jullie trouw en drink geven.Wij hebben dit ook gedaan .Dit is veel goedkoper dan ze naar het feest te laten komen.
an
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
21-4-2009 16:34:14
Aangezien wij ook veel collega's hebben, geven wij gewoon een trouwfuif twee weken voordien. En dan kan ik alle collega's wel uitnodigen.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
21-4-2009 18:35:47
Wij zitten met een 50 tal collega's. Wij trouwen op 1 augustus, een geluk dat er nog veel op reis zijn. Apart zou ik niet doen. Ik zou daar ook niet mee gediend zijn.
groetjes,Carolina
|
|
Heidi
4-7-2009
|
21-4-2009 19:25:28
Ik zou ook niet doen zonder partner, is helemaal niet leuk om zo'n uitnodiging te krijgen! Het hangt er natuurlijk ook van af hoe nauw jullie samenwerken en elkaar kennen. Ik zou die waar ik het best mee kan opschieten uitnodigen met partner, de rest op het dansfeest met partner. Vind ik nog altijd beter dan zonder partner maar da's persoonlijk hé. Véél succes!
|
|
Kim
1-8-2009
|
22-4-2009 9:04:07
Hey, wij zitten met htzelfde probleem. Ikzelf heb gewoon enkele collega's gevraagd die in mijn 'groep' werken met partner. Maar mijn vriend gaat iedereen vragen (ongeveer 60 man) en we zitten ook te denken om eventueel zonder partner. Maar vind langs de andere kant ook ni echt dat dat gepast is. We trouwen op 31 juli en hopen eigenlijk dat er al gewoon een deel ni kunnen komen omdat ze op reis zijn of zo...
Groetjes en hopelijk komen jullie eruit. Kim
|
|
Annelies
17-4-2009
|
22-4-2009 14:48:37
Wij hebben enkel de collega's uitgenodigd waar we nauw mee samenwerken, enkel voor het dansfeest, maar wel met partner. Voor mij waren dat een 20-tal personen, voor mijn ventje een 14-tal.
|
|
Katrien
5-9-2009
|
22-4-2009 20:01:17
Hallo Wij doen hetzelfde: alle collega's met partner op de receptie en diegene waar we best mee overeenkomen komen naar het dansfeest. xxx
|
|
Liselotte
22-8-2009
|
22-4-2009 20:08:28
Op mijn werk is het de gewoonte dat we een lijst uithangen voor de receptie. Wie wil komen tekent daarvoor in. De keuze ligt dus volledig bij je collega's en dan kunnen ze je niets kwalijk nemen.
|
|
Lies
10-4-2010
|
26-4-2009 11:39:17
Hey Lindsay
Wij hebben ook gekozen om zo'n lijst uit te hangen voor de collega's. Nu, wij werken wel op dezelfde school, dus dat maakt het allemaal wat gemakkelijker:). Hang een aankondiging uit en daaronder een lijst (die je misschien beperkt tot vb. 50 mensen. Als collega's zien dat er mensen komen die ze kennen, zullen ze niet zo geneigd zijn hun partners mee te nemen, denk ik.
Groetjes, Lies
|
|
barbara
17-7-2009
|
26-4-2009 16:09:47
hey, wij hebben gezegd, niemand. want als je moet beginnen met deze wel en deze niet, daar komt miserie van. en bij mij op het werk zijn er toch enkele personen waar het niet zo mee klikt, dan heb ik totaal al iets van: aan hen geef ik zeker geen cent uit, grof maar dit is zo. en plus zonder partner is ook zo raar, dus dan komt collega plus partner dat je niet kent, ook hadden we gedacht van een soort tuinreceptie, mss met springkasteel ofzo, maar dat vond ik dan uiteindelijk toch maar te ver gaand. en het feit is ook, iedereen dat naar een trouwfeest, of receptie gaat, gaat niet me lege handen. en aangezien ze wss op het werk gaan samenleggen, elk 2euro ofzo, moet ik ook niet veel meer verwachten hé, maarja natuurlijk bij ons op het werk komen we allemaal wel overeen enzo, maar het is toch niet een groep zoals je bv hebt bij verpleegsters, zeg nu maar iets. eventueel kan je nog altijd de mensen uitnodigen waar je het allerbest mee opschiet, dan met partner, want zonder zullen ze wss toch niet komen. jij zou het wss ook niet doen! hopelijk geraak je eruit! veel succes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|