Terug naar overzicht
Welke site?
Wij kochten de kleertjes van ons zoontje (toen net 2j) via Humpiedump.nlHeel erg tevreden van! Ook de kwaliteit van het kostuumpje was fantastisch!
wij hebben de kleertjes ook via humpiedump besteld en zijn er erg tevreden van, zeer vriendelijk aan telefoon en was goed ingepakt aangekomen.
Ik kocht de kleedjes via Amerika.Zie het kleedje op http://www.flowergirldressforless.com/mm5/merchant.mvc?... .De kleedjes passen perfect (opgelet maten wel van inches naar cm omzetten), zijn van uitstekende kwaliteit en helemaal niet duur. Ik heb in totaal 210 € betaald voor de drie kleedjes (50 € verzending, 60 € BTW en 100 € voor de kleedjes zelf).Het was gewaagd om ze van Amerika te laten komen, maar zou het zo opnieuw doen! Dus Nederland zal ook wel geen probleem zijn :-)
hey meisje ik wil je een goede tip geven op de zwarte markt in tessenderloomaar op de buiten markt kun je echt prachige kleedjes kopen en voor maar weinig geld het begint vanaf 15 tot 35 euro zelfs voor de jongens waarom veel geld uit geven dat je goed koper kunt kopen ik heb er 1tje gezien wit met rood satijn het is echt prachtig je moet zeker eens kijkenenkel open op zondag en ze hebben er altijd maar het beste is dat je smorgens gaat dan ben je zeker dat je de maat hebt want ze verkopen echt goed