Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestigingen

12-4-2009 22:47:01
hallo, nu hadden de mensen bij ons de tijd om tot 10april om te laten weten of ze al dan niet op ons feest of receptie kunnen komen, van 20mensen voor het feest en wel 50mensen voor de receptie hebben we nog niets gehoord. er stond duidelijk op zoizo iets te laten weten, wat moet ik nu doen, die allemaal zelf opbellen of ervan uitgaan niet bevestigd is niet komen.
16 Mei 2009

heidi

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 355

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik12-4-2009 23:21:09

't hangt er vanaf wie die mensen zijn die niet bevestigd hebben: zijn het er waarvan je dacht dat ze zeker wel gingen komen of mensen die je eigenlijk al een tijd niet meer gezien hebt? Soms veronderstellen mensen dat je wel weet dat ze komen, sommigen letten gewoon niet op de datum,...! Die die ik zeker verwacht zou ik eens opbellen of mailen. Niet mee inzitten dat je 'de zaag' bent, 't is heel normaal dat je om bevestiging vraagt toch? 't Is bij iedereen 't zelfde verhaal hoor...

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik13-4-2009 7:58:43

Wij hebben een mailtje gestuurd naar degenen die niet geantwoord hadden, omdat we merkten dat sommigen wel van plan waren om te komen maar om welke reden dan ook niet gereageerd hadden. Daarop hebben de meesten dan wel gereageerd. Wie we niet via mail konden bereiken, hebben we opgebeld.
Succes ermee!

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik13-4-2009 10:11:16

Vervelend he! Ik begrijp dat eigenlijk niet, zo moeilijk is dat toch niet he, even iets laten weten??!!
Maar ja, om op je vraag te antwoorden; ik zou ze dan zelf opbellen ja,dan ben je zeker he.
succes!!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

s
1-6-2007
 Meld misbruik13-4-2009 12:25:29

Da's een gekend probleem hoor, dat mensen niets laten weten.
Ze één voor één opbellen is het veiligste.
Bij ons stond er iets van: wil je er graag bij zijn laat dan iets weten.
Dus ik ging er vanuit wie niets laat weten, komt niet. Ik heb ze niet opgebeld, maar ik had ook een wandelbuffet en geen vaste tafels of zitplaatsen. Eentje meer of minder was dus geen probleem bij ons.

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik13-4-2009 22:11:44

Dag heidi,

Wij trouwen ook op 16 mei. Bij ons hebben de mensen tot 16 april om te antwoorden. Wij gaan er waarschijnlijk van uitgaan dat de mensen die voor d ereceptie niets hebben laten weten niet komen en de mensen die uitgenodigd zijn voor het avondfeest gaan we allemaal opbellen aangezien het belangrijk is dat we dat zeker weten.

Groetjes,
Marie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...