Terug naar overzicht
't hangt er vanaf wie die mensen zijn die niet bevestigd hebben: zijn het er waarvan je dacht dat ze zeker wel gingen komen of mensen die je eigenlijk al een tijd niet meer gezien hebt? Soms veronderstellen mensen dat je wel weet dat ze komen, sommigen letten gewoon niet op de datum,...! Die die ik zeker verwacht zou ik eens opbellen of mailen. Niet mee inzitten dat je 'de zaag' bent, 't is heel normaal dat je om bevestiging vraagt toch? 't Is bij iedereen 't zelfde verhaal hoor...
Wij hebben een mailtje gestuurd naar degenen die niet geantwoord hadden, omdat we merkten dat sommigen wel van plan waren om te komen maar om welke reden dan ook niet gereageerd hadden. Daarop hebben de meesten dan wel gereageerd. Wie we niet via mail konden bereiken, hebben we opgebeld.Succes ermee!
Vervelend he! Ik begrijp dat eigenlijk niet, zo moeilijk is dat toch niet he, even iets laten weten??!!Maar ja, om op je vraag te antwoorden; ik zou ze dan zelf opbellen ja,dan ben je zeker he.succes!!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Da's een gekend probleem hoor, dat mensen niets laten weten.Ze één voor één opbellen is het veiligste.Bij ons stond er iets van: wil je er graag bij zijn laat dan iets weten.Dus ik ging er vanuit wie niets laat weten, komt niet. Ik heb ze niet opgebeld, maar ik had ook een wandelbuffet en geen vaste tafels of zitplaatsen. Eentje meer of minder was dus geen probleem bij ons.
Dag heidi,Wij trouwen ook op 16 mei. Bij ons hebben de mensen tot 16 april om te antwoorden. Wij gaan er waarschijnlijk van uitgaan dat de mensen die voor d ereceptie niets hebben laten weten niet komen en de mensen die uitgenodigd zijn voor het avondfeest gaan we allemaal opbellen aangezien het belangrijk is dat we dat zeker weten.Groetjes,Marie