Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk 1 dagje getrouwd

  5-4-2009 21:21:14
Hey medebruidjes,

Mijn langverwachte dag was er gisteren aan gebroken. Het voelt allemaal nog als een droom aan, maar de bloemmekes in de living en de ringen aan onze vingers bewijzen dat het allemaal echt is. Het was een mooie, zeer koude en veroeiende dag waarin het leek dat we gewoon op een leuk feestje waren. Som begreep ik niet dat mensen mij aanstaarden wanneer we foto's gingen nemen. Toen keek ik naar mijn kledij en besefte ik even dat ik een bruid was. Het was dan toch onze speciale dag.
Alles verliep die dag vlekkeloos en vandaag loop ik regelmatig naar de computer om naar onze eerste trouwfoto's met ongeloof te bekijken. Het is toch echt wij die erop staan.
Via deze weg wil ik toch onze fotograaf in de bloemmetjes zetten. Astrid Bultijnck (te contacteren via astrid.bultijnck@gmail.com) maakte zeer duidelijke afspraken en mmooie foto's

Imke
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1133


Imke
4-4-2009
 Meld misbruik5-4-2009 21:25:48

sorry heb per ongeluk op verzenden gedrukt :-)

over astrid nog: ze was een aangename gezelschap tijdens ons feest. Onze eerste foto'tjes kan je bekijken via de volgende link:
http://picasaweb.google.be/Astrid.Bultijnck/ImkeEnBart


Aan alle bruidjes: maak je niet te druk en geniet van elk moment van de dag!!

groetjes van een nieuw vrouwtje

Imke



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-4-2009 21:28:41

Héél mooie foto's! En die pluimpjes in je haar zijn héél tof!

Proficiat en geniet van het getrouwde leven!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Daisy

 Meld misbruik5-4-2009 21:35:20

Hey Imke,

eerst en vooral een dikke proficiat aan jullie beiden!

Ik heb net jullie foto's even bekeken en ze zijn heeeeel mooi en spontaan.

Geniet van het getrouwde leven!



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-4-2009 23:00:05

Hele dikke proficiat!
Prachtige foto's

Geniet ervan, binnen 2 weekjes is 't aan ons.



evi
4-7-2009
 Meld misbruik6-4-2009 0:01:41

hey,

een dikke proficiat, mooie foto's en een mooi kleedje. Goh dit doet me gewoon nog meer verlangen naar ons huwelijk.

groetjes



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-4-2009 8:44:12

Super kleed, mooie foto's: jullie zien er ook echt gelukkig uit!
Proficiat hé

Valerie
met veel ongeduld aan het wachten op 04/07/09



heidi

 Meld misbruik6-4-2009 8:45:53

je zag er stralens uit ook al was het een koude dag, proficiat...



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik6-4-2009 16:03:45

Superschattig!
echt hele lieve, spontane foto's en héél mooi kleedje!

nen dikke proficiat en geniet ervan!!!

xxx
Cindy
13/06/2009



Inge
4-4-2009
 Meld misbruik7-4-2009 18:14:51

Hey Imke,
Wij zijn ondertussen ook 3 dagen getrouwd! Proficiat! Wij hadden ook een schitterende dag, hebben van elk moment genoten en vonden het jammer dat een dag maar 24u heeft... We hebben nog steeds het euforische gevoel van 4 april. Wij moeten nog wat wachten op onze foto's.
Voor toekomstige bruidjes: geniet ervan, van begin tot einde!
Anti-trouwers hebben volkomen ongelijk, het voelt echt speciaal om getrouwd te zijn!
Groetjes,
inge



Tania

 Meld misbruik11-4-2009 22:42:34

Hey Imke en Bart

Proficiat met jullie huwelijk nogmaals , hoop dat je inmiddels van jullie huwelijksreis genoten hebt, en ik heb eens even een kijkje gaan nemen naar je eerste foto'kes knap he en ik ben dan ook heel fier dat ik je kapsel mocht verzorgen die dag !!! Maar de wind speelde blijkbaar wat parten hier en daar al losse plukjes maar het staat je wel ;-)
grts je kapster aan huis
ps : De pluimpjes maakte het kapsel kompleet

http://users.telenet.be/tanias-place2be/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...