Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 dag: ik trouw.org

  27-3-2009 21:51:00
Aan alle bruidjes maar vooral voor diegene van ik-trouw.org.
Er staat nog 1 dagje op mijn teller, dus morgen is de grote dag!!!
Ik ben ondertussen thuis (bij mijn ma en pa) en ga seffens in mijn bedje kruipen. Hopelijk zijn morgen de plaatselijke buien niet voor de Noorderkempen. En is mijn ventje niet zenuwachtig!
Groetjes
Dotje

Kim
28-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1135


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 21:57:18

Hopelijk een goede nacht en veel plezier morgen!!!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 22:41:14

Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt en ik wens jullie een ongelooflijk mooie dag toe!
Geniet ervan:)
Ik kijk al uit naar het verslagje en foto's!

Groetjes, Laura



San
12-4-2008
 Meld misbruik27-3-2009 23:08:23

Hey Dotje,

Heel veel succes voor morgen. Geniet ervan morgen. Ik blijf duimen voor mooi weer maar je zal zien bij regen of zonneschijn, jullie gaan stralen.
Ik hoop dat het forum snel terug gaat werken want wij willen zeker nog een verslag en foto's voor je naar Mauritius vertrekt. Moest het toch niet lukken met het forum, profiteer er ginds maar eens goed van en doe ze daar de groeten.

Sanneke (ik-trouw.org)



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik28-3-2009 8:55:46

Hoi Dotje,

ondertussen is je grote dag aan de gang, ik wens je een super dag en veel plezier. Stralen zullen jullie, met of zonder zon!
We wachten op een verslagje!
Sara



Anne

 Meld misbruik28-3-2009 9:18:00

Geniet ervan, ik ben erg benieuwt naar je verslagje dus hopelijk is de website snel terug on-line.
Groetjes Anne



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik28-3-2009 11:03:58

He Dotje, geniet van je dagje! Volgens mij is de regen allemaal in het Vilvoordse aan het vallen (ik hoop het echt voor jou). Maar met of zonder regen, jullie gaan stralen!!!

Aan de ik-trouw.org forum verslaafden: ik heb Alexander een bericht gestuurd en een smsje naar Marie, dus hopelijk komt het snel in orde. Meer kan ik spijtig genoeg niet doen als moderator...

Groetjes,
Diane
elisadiana1@hotmail.com



sanne
25-7-2009
 Meld misbruik28-3-2009 11:48:18

Ha dotje!
Heb nog zó aan je gedacht gisteren en natuurlijk vandaag! en dan ligt ons favoriete forum plat!!
ik wens je een prachtige dag toe (die idd ondertussen al bezig is)!!

hopelijk is ik-trouw.org snel weer in orde, want ik ben super benieuwd naar je verslagje en de foto's!

alvast proficiat en geniet ervan!

xx Sanne 84



Dorine

 Meld misbruik28-3-2009 13:11:40

Hey Kim,

het zonnetje komt hier af en toe eens piepen, hopelijk bij jullie ook.
Een prachtige dag gewenst, heel veel plezier en genieten hé!
Groetjes
Rieneke



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik28-3-2009 13:55:58

Hé Dotje,

hier was het ook al de hele dag superweer, nu ff wa minder, maar ook dat trekt wel voorbij!

Momenteel ben je aan het genieten! Zalig gewoon! Ik kijk uit naar je verslagje!

Groetjes

Lien & Tom



inge
27-6-2009
 Meld misbruik28-3-2009 14:13:35

Hey!
Ik ben ook van de noorderkempen, en het weer is maar zozo, jammer he, het is tenslotte bijna april..
Jij bent nu van je dag aant genieten! Het allerbeste toegewenst, en veel geluk tesamen xxx



L
26-6-2009
 Meld misbruik28-3-2009 17:55:21

Dotje
ondertussen ben je al bijna met je avondfeest bezig, of toch met de receptie!!Hopelijk heb je al super genoten van je dag, en zoals Diane zegt, is alle regen er hier en daar uitgevallen, en dat t bij julie dan hélemaal droog is gebleven!!!!
We kijken uit jaar je verslagje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...