Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige zonder partner

  27-3-2009 13:40:48
Hallo even een vraagje.

Mijn getuige is zopas gescheiden van haar man en heeft dus geen partner om in de suite te lopen. Hoe lossen jullie dit op?


Danielle
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1319


Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik27-3-2009 13:49:53

Onze getuige heeft aan een kennis van haar gevraagd om mee in de suite te gaan. Het is wel een beetje vreemd om iemand in de suite te hebben die je totaal niet kent, maar we vonden het toch het beste om haar zelf iemand te laten kiezen. Als die man dat niet had willen doen, hadden we mijn neef gevraagd om met haar in de suite te gaan.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik27-3-2009 13:54:00

hoi,

mijn broer heeft ook (nog) geen partner...
voor mij mag hij zelf kiezen of hij iemand vraagt of niet.
had een vriendin voorgesteld, die ook goed in onze familie ligt, aangezien die persoon toch een hele dag erbij is...
nu die vriendin heeft zelf een partner en dat zou nogal vervelend zijn voor die man.
vast staat het nog niet, maar hij ging het anders aan mijn grootmoeder voorstellen.
uiteindelijk heb je de "echte" suite pas "nodig" bij het binnen en buiten gaan van de kerk.
van mij mag mijn broer zelf kiezen.
alleen is maar alleen, maar heb hem gezegd dat degene die hij vraagt het ook moet zien zitten en dat hij en wij er mee moeten overeenkomen ;-)

verhaal krijgt dus nog een vervolg...

heb je geen zus of nicht of zo die alleen is ?



Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik27-3-2009 14:02:29

ik ben de laatste van neven en nichten die gaat trouwen, dus daar is ook niemand meer vrij. En aangezien we beide enige zoon/dochter zijn, hebben we geen broer in de aanbieding :)

't is te hopen dat ze tegen dan een leuk iemand tegen het lijf loopt die ze kan meenemen naar onze trouw op 3/10/09.



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-3-2009 14:03:02

Wij zitten met hetzelfde probleem. Plus als hij geen partner heeft zijn we in de suite met 13! (beetje bijgeloof kan nooit kwaad, hihi). Hij is nu zelf aan het uitkijken om iemand mee te vragen. We laten hem daar volledig vrij in.



Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik27-3-2009 14:53:54

Ik vind niet dat je die persoon mag proberen opdringen om iemand te zoeken om mee in de suite te lopen!

Mijn vriend heeft bij de trouw van zijn zus ook alleen gelopen in de suite, hij had toen niemand en wou dus ook alleen in de suite lopen! Wat is daar nu zo erg aan?



Karen
4-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 15:06:15

Mijn broer is ook geen gescheiden en ook mijn getuige;
Zowel wij als hij maken er geen probleem van.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-3-2009 16:36:02

kunnen de getuigen niet met drie naast elkaar lopen? Knus en gezellig bijeen...

Groetjes, Carolina



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 22:01:33

Hier hetzelfde probleem...
Ik stelde ook voor om de getuigen met 3 te laten lopen, maar dat vonden mijn ouders en grootouders zo raar...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik28-3-2009 11:20:37

vraag het haar misschien eens zelf.... Kan veel verhelderen.

Mijn zus is alleen, en gaat met onze neef lopen. Ook al heeft mn neef een vrouw en een dochter (die ons bruidskindje is). Ik zou persoonlijk niet willen dat een wildvreemde in onze suite meeloopt. Dat was ook onze enige 'eis' voor mn zus, maar uiteindelijk is het dus onze grote neef geworden. Hij is zo fier als een gieter dat hij mee mag lopen ;-) Hij zit gewoon niet mee aan de eretafel omdat hij uiteraard bij zijn vrouw wil zitten. Er zijn overal oplossingen voor, gewoon even met alle partijen praten.

Groetjes
Karolien.



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik28-3-2009 21:05:18

Hier hetzelfde probleem. Wij trouwen 10/10/09. Zowel mijn toekomstig schoonvader als getuige zijn alleenstaanden. Ik zou het niet zo leuk vinden moest er iemand wildvreemd meegaan in de suite. Zou ik ze samen kunnen laten gaan id suite? Schoonpa is 60jaar, getuige is 28jaar. Grtz Melissa



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik29-3-2009 13:28:37

Bij ons komen de alleenstaanden ook gewoon alleen, hoor. Misschien is dit voor sommigen raar, maar wij vinden dates 'inhuren' nog een veel raardere zaak! :)



Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik30-3-2009 13:30:53

Bij ons was de getuige van mijn man ook nog vrijgezel en die heeft gewoon alleen in de suite gelopen zowel hij als wij vonden dit geen probleem. Mijn zus en haar vriend (zij was mijn getuige) liepen na hem en zij drieën hebben dan samen een suiteauto gedeeld. Van ons mocht hij gerust een vriendin ofzo meenmen maar dat wou hij liever niet. Wat vind ze zelf heeft zij liever iemand mee of vind ze het niet erg om alleen te lopen ik zou haar laten beslissen...



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik31-3-2009 11:21:50

hey Danielle

Onze getuige was ook alleen.
Wij hebben hem gevraagd of hij graag een partner meebracht, al was het een gewone vriendin, maar dat wilde hij niet.
Hij zat dus alleen aan onze tafel, tijdens het binnenkomen van de kerk enzo heeft mijn schoonzus naast hem gelopen, maar dat was ook alles.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...