Terug naar overzicht
wij waren dit van plan, maar zijn uiteindelijk overgestapt naar baliwe kennen iemand die er getrouwd is, en het moet maar net je ding zijn...je moet eerst naar het gemeentehuis of zoiets ter plaatse, daar moet je in een rij aanschuiven en een nummertje trekken. Het zit daar dan vol met dronken mensen enzoIn de trouwkapel gaat ook alles vlug vlug.Je kan er wel heeeel veeel opties nemen zoals vb limousines, helikopter en dan trouwen in de grand canyon,..ik heb toen via internet iets van cd-rom aangevraagd en daar kon je ook vrij veel info op vindensucces!
2 weken geleden stond hierover een reportage in de Flair...
Wij gaan ook weer naar Las Vegas.Ik vind het er super...Voor er te trouwen, daar moet je idd wel van houden... het is veel kitch en ook bandwerk (zo lijkt het) maar het is toch weer eens iets anders...Als je graag wat meer info wil over de West-kust, geen probleem, wij zijn er geweest en kunnen jullie er wel wat over vertellen...Gr.Tessa
o iedereen!bedankt voor jullie reacties! Tessa, als je wilt mag je me jou ervaringen vertellen. Mail ze maar door (jke-l@hotmail.com)Het is altijd fijn om van iemand met ervaring te horen aan wat ik me kan gaan verwachten.Groetjes!
een vriendin van mij was in las vegas en ze zei dat het absoluut niet is zoals wij het ons voorstellenmoet een beetje een zielige bedoening zijn van zatte mensen en verslaafde mensentja..