Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousenband

  12-3-2009 18:32:15
Voor de bruidjes die niet te veel willen uitgeven aan hun kousenband.. Ik heb er eentje gekocht in de Zeeman voor 0,79 euro!!! In het blauw, wit, wit met blauw en zwart zijn ze te verkrijgen.. Ze zijn wel maar tijdelijk in reclame dus deze week er nog bij zijn :)

Groetjes

Ellen
23 mei 2009

Ellen
23-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1092


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-3-2009 18:45:37

Hihi! Ik heb de mijne daar ook meegebracht! Ik was niet van plan ene te kopen (want heeft eigenlijk geen functie), maar voor €0,79... Nu maar hopen dat het niet afzakt, want ik vind de rekker niet zo stevig, precies... Ik heb die met wit en blauw gekocht en jij?

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik12-3-2009 18:49:03

ik ook wit met blauw.. :D en net om dezelfde reden.. Eerst denken van: pff niet nodig, zonde van de kost.. Maar voor zo'n prijsje kon ik het toch niet laten :D

Idd ze zijn vrij ruim.. maar ik heb dan ook wel goeie billen :p dus daar ligt bij het probleem niet..

Ik kom jou wel meer tegen op het forum.. Jullie trouwen ook in sint-niklaas :)

Groetjes

Ellen



Sandra
30-5-2009
 Meld misbruik12-3-2009 19:17:25

ja, ik zag het ook van de week, maar ik had mijne al gekocht samen met mijn lingerie... was wel 25 euro, een pak meer dus, maar och ja, je trouwt (hopelijk) maar een keer he... ik wou nu wel dat ik nog wat gewacht, maar ja, ik heb er toch eentje, en dat is iets van de weinige dingen die anderen al hebben gezien... grote verrassing voor iedereen dus...



Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik12-3-2009 19:53:31

En voor degene die dat nu nog niet wil kopen: ik heb de mijne ook in de zeeman gekocht (ook wit en blauw ;-)) maar al zeker een jaar geleden. De promo's komen dus terug :-) Als ik me niet vergis zijn die zelfs nooit weggeweest, want ik heb ze daar nog zien liggen.

Groetjes,
Sarah



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik13-3-2009 1:15:16

En ik kreeg de mijne gratis toen ik mijn lingerie ging kopen. Had een supergezellige winkelmadam en was lustig met haar aan het tetteren terwijl ik mijn setje aan 't passen was in mijnhokje...roept ze ineens van de andere kant of ik al mijn "something blue had"...toen ik daar negatief op antwoordde, kwam ze doodleuk mijn kotje binnen met een lichtblauw met witte kousenband...gekregen van haar: lief mense, toch?!

Amaryllis
07-08-09



Petra
13-6-2009
 Meld misbruik13-3-2009 9:18:46

Heel interessant! Bedankt voor de tip!
Voor da geld kan je idd ni sukkelen.
Heb er direct mijn ma om gestuurd :-)

Groetjes
Petra
13/06/09



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik13-3-2009 16:34:07

In de Veritas hebben ze het hele jaar door kousebanden. Ook niet duur, maar niet in verschillende kleurtjes denk ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...