Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer uitnodigingen receptie versturen?

  11-3-2009 22:13:54
Binnen 7 weken is het dan eindelijk zover.
Maar: weet er iemand wanneer de uitnodigingen voor de receptie verstuurd moeten worden?
Deze van het avondfeest gaan morgen de deur uit. Normaal rekent men ca 6 weken op voorhand maar doordat we trouwen in een verlengd weekend heb ik een weekje extra genomen.
Maar moeten deze van de receptie ook zo vroeg? Of zal dit te vroeg zijn?

bedankt!!

Nathalie

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1298


Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 22:19:38

Ik zou ze nu ook versturen!



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik11-3-2009 22:32:12

Normaal is dat 6weken op voorhand. Wij trouwen op 2 mei en alle uitnodigingen zijn sinds gisteren de deur uit. Want begin april wil de feestzaal het aantal personen weten.


Valerie
2mei09



Nathalie

 Meld misbruik12-3-2009 7:35:19

Ik verstuur alles toch 8 weken op voorhand om zeker te zijn dat iedereen er kan zijn (een aantal mensen werken met een rol die de maand voordien pas uitkomt en als je dan nog verlof moet vragen ben je te laat!)

Groetjes

Nathalie
27.06.09



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-3-2009 8:52:15

Hey wij trouwen op 18 april & onze uitnodigingen zijn al 2 of 3 weken de deur uit, best wel vroeg, maar ah, beter te vroeg dan te laat...

Groetjes

Marieke



heidi

 Meld misbruik12-3-2009 10:44:02

wij trouwen op 16 Mei en we hebben ze deze week allemaal op de bus gedaan, beetje vroeg maar de feestzaal wil rond 15april weten hoeveel er op de receptie aanwezig zullen zijn, dan kan hij de receptiezaal schikken want er zijn 2 trouwers die dag (elk wel apparte zaal, maar voor de receptie zijn er 3 mogelijkheden en dit hangt af van aantal genodigden)



Nathalie

 Meld misbruik12-3-2009 16:53:55

Hey Katrien,

Wij trouwen ook op 2 mei. Ik heb ze deze morgen allemaal (receptie en avond) op de bus gedaan.

groetjes,
Nathalie



arne
23-5-2009
 Meld misbruik12-3-2009 18:37:24

uh ja..

waarom stuur je ze niet samen op??

wij trouwen 23 mei.. en nu zijn ze bezig met de kaartjes.. normaal tegen volgende week hebben we ze.. wij trouwen in een verlengd weekend. dus moeten we vroeg zijn.. normaal moeten ze einde maart hebben en tegen eind april moeten we het aantal weten.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-3-2009 19:34:55

Wij trouwen op 1 augustus. 1 juli wil ik een antwoord of ze komen of niet. De uitnodigingen gaan deze maand of begin volgende maand zeker nog uit de deur. Ik ben daar graag vroeg mee, ook wel omdat wij in de vakantieperiode zitten.

avondfeest of receptie; ik zie het verschil niet??? Waarom receptie later?

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info