Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkels

  31-12-2003 11:56:02
Volgende week heb ik mijn eerste afspraak in een bruidswinkel, ik vrees zo'n beetje dat ik niet zal vinden wat ik wil. En ook wel een beetje bang dat als ik iets koop, ik later iets zie in een andere winkel en mijn eerste aankoop beklaag.
Wat zeg je als je na uren kijken en passen de winkel verlaat zonder iets te kopen? Das toch genant? Ik kom later nog eens terug? Ik zal eerst kijken wat andere winkels te bieden hebben?

Eva

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1176


Letitia

 Meld misbruik31-12-2003 13:16:12

Beste Eva,
Tis inderdaad een beetje genant om alles te passen en weg te gaan maar vooraleer je een winkel kiest, weet zeker dat je ongeveer weet wat je daar vind. Dan heb je tenminste uw tijd niet verspeeld. Ten tweede laat u niet overtuigen om een vrooschot te geven als je niet zelf overtuigd bent. Ten derde eens je een keuze hebt gemaakt, en dat zeg ik uit ervaring, kijk NIET meer naar andere trouwkleden of je riskeert nog van smaak te veranderen. Meestal is je eerste keus de beste en dan weet ik ook uit ervaring want ik zelf en mijn beste vriendin hebben dat meegemaakt. Past niet te veel kleden zowiezo want anders raak je verdwaalt, dan weet je zeker niet meer wat kiezen. Persoonlijk raad ik u Pierre-Yves. Die hebben prachtige kleden. Ik ben Zelf in Brussel geweest. Kijkt op www.pierre-yves.be .
Pas op ze hebben ook andere modellen dan hun eigen creaties.
Ze hebben www.pronovias.com www.sanpatrick.com linearaffaeli www.raffa.be Marylise enz....



Letitia

 Meld misbruik31-12-2003 13:18:41

En wees gerust, je vind zeker en vast wat je wilt... er bestaan zoveel modellen dat het onmogelijk is dat je geen vind!
Sorry voor schrijffouten... te rap getijpd



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:12:44

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...