Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heeft er nog iemand vanavond vrijgezellenavond?

  7-3-2009 10:36:38
Hoi bruidjes,

heeft er nog iemand van jullie vanavond vrijgezellenavond? Ik weet van niets, dus het wordt een avond vol verrassingen!

Ilse

Ilse
21-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 987


Els
25-4-2009
 Meld misbruik7-3-2009 14:25:37

Hela,

Geniet ervan!!! Ik ben over 2 weken aan de beurt.... kijk er ook erg naar uit.

els 25-04-2009



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik7-3-2009 14:26:12

Bij ons staat er vandaag ook de vrijgezellenavond voor de deur.
Ik weet er ook niets van. Heb eergisteren enkel een treinticket gekregen en in de bijhorende brief stond dat ik me in het zwart moet kleden en terwijl ik seffens op de trein zit moet ik een liefdesbrief aan mijn ventje schrijven... Zenuwen heb ik er niet voor. Zit meer aan mijn ventje te denken die ook zonet is moeten vertrekken met zijn vrienden. Vraag me af in welke toestand zij terug thuis zullen komen. Och, zolang hij zich amuseert en braaf is ;-)
Geniet in ieder geval van je avond!!

Inge
03/04/09



Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik7-3-2009 15:24:23

Hoi,

ik weet ook van niets. Heb vorige week een uitnodiging gekregen waarop stond dat ik om 17.30 u wordt opgepikt en dat ik me geen zorgen moest maken om m'n outfit! Wel spannend! Maar ik kijk er echt naar uit ... binnen twee weken trouwen we en zo nog eens een keer lekker ontspannen na de drukte van de laatste weken gaat wel deugd doen!

Ilse
21/03/09




Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik7-3-2009 17:14:47

Amuseer jullie hé!! En laat eens weten welke proeven jullie moeten doorstaan hebben hé!!
xxx



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-3-2009 11:01:17

Wij willen een verslagje!!!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...