TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tessa
10-10-2009
|
3-3-2009 13:22:37
Isabel,
Ik zie dat jullie huwelijk gepland is voor 12.12.2009? Ik denk dat je tegen die tijd je haar toch best tot een lange carré kan laten groeien ipv extensions te laten plaatsen?
Ik trouw 10.10.2009 en ik heb nog korter haar als het Francesca-model, ik weet wel dat ik tegen oktober haar tot op mijn schouders zal hebben."oef"! :-)
Als je je kort coupke blijft behouden... mss een mooie speld in je haren?
Een goede kapper kan al veel met jou modelletje hoor... geen paniek! :-)
Gr. Tessa
|
|
Ann
21-2-2009
|
3-3-2009 14:46:21
Hoi Isabel,
Mijn haar is lang en was opgestoken op mijn trouw. Maar mijn kapster had pareltjes gekocht bij Veritas en die op schuivertjes bevestigd. Misschien kan je op die manier het effect van een diadeem creëren in je korte coupe. Kan niet eens bij de kapper wat boeken vragen met voorbeelden van feestkapsels?
Groetjes,
Ann (sinds 10 dagen mevrouw :D)
|
|
Liesbeth
30-9-2009
|
3-3-2009 16:25:20
Hoi Isabel,
Wij trouwen ook op 12 december enne... ik heb ook een vrij kort coupeke hehee :) Mijn kapper heeft het nu een beetje in model geknipt en het is de bedoeling dat er tot in december weinig meer vanaf zal moeten. Ben niet van plan om mijn haar spectaculair anders te doen op mn trouwdag, maar ik vertrouw er wel op dat de kapper er tegen dan iets leuks mee kan doen...
Groetjes, Liesbeth
|
|
katelijne
|
3-3-2009 16:31:27
dan zijn we al met drie op 12 december :-) wie had dat gedacht??? Ik denk wel niet dat je van een kort coupeke ala francesca in 9 maand tot lang haar kan sparen hoor... Maar eventueel idd beetje laten groeien, dan kan het haar ook al op verschillende manieren geblazen worden
grtjs
|
|
Isabel
12-12-2009
|
3-3-2009 19:17:03
Hoi iedereen wat een leuke reacties dank je wel hoor ik zal idd eens bij de kapster raad vragen ipv te zitten piekeren...
succes met jullie regelingen verder ISabel
|
|
Joke
18-4-2009
|
3-3-2009 20:20:14
Hallo
Ik heb ook eerder een 'kort kopje'. Heb wel al enkele maanden flink gespaard voor een langere pony en 'zijpartijen'. Ik ken de coupe van Mevr Vanthielen niet, maar ter vergelijking: ik zou kunnen een mini-staartje maken. In elk geval... mijn kapster heeft zowaar mijn haren prachtig kunnen opsteken!
Ik had dit nooit voor mogelijk geacht, Maar het kapsel zag er echt lekker nonchalant chique uit! Ik droeg bij dit proefkapsel ook een redelijk opvallende, korte parelketting; en de combinatie zag er uitermate geslaagd uit!
Even doorbijten dus, je door die moeilijke tussenfase slaan en raad vragen aan je kapster!
Lang leve de korte kopjes! Succes!
Groeten Joke
|
|
Marieke
18-4-2009
|
4-3-2009 9:52:24
Hey,
Ik heb ook kort kopke, trouw op 18 april. Gisteren nog eens bij kapster geweest, alles is goed, kleur, snit. Geen prullekes, niks. Ik heb een sjaaltje rond m'n nek & met u kleed enzo, da's al meer dan genoeg zenne. Mijn haar dus gewoon, brushen bij de kapster 's morgens en that's it.
Zoals je vriend zegt, je kan maar trouwen zoals je bent hé.
Groetjes Marieke 18/04/2009
|
|
kim
10-7-2009
|
4-3-2009 21:20:48
oh...ik ben me ook het hoofd aan het breken over die vraag. Wij trouwen op 10 juli en ik weet echt niet welk kapsel ik wil. Mijn haar is al ietsje langer (korte caré) maar als ik dan mooie bruidskapsels zie dan is mijn haar toch nog een heel stuk te kort. Ik heb ook al aan extensions gedacht. Bovendien heb ik al een hele reek verschillende spelden met bloemetjes gekocht. Ik denk dat ik zo rond half mei, dan is mijn 2de pasbeurt, voor het eerst een proefkapsel ga laten doen. Dan zien we wel... ik probeer er rustig bij te blijven.
Kim
|
|
annouschka
11-3-2010
|
5-3-2009 23:07:23
Hoi Isabel, In de brochure van de collectie van Linea Raffaelli staan enkele modellen met kort haar, ikzelf trouwde op 18/10 met een gelijkenis van zo'n coupe. Tja, waarom je stijl veranderen voor die ene dag??
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|