Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat vinden jullie...

  1-3-2009 23:33:41
van de linea raffaelli N°30 ? Mijn vriendin, buurvrouw, heeft deze jurk besteld, en is plots niet meer 100% overtuigd :) Haar stijl is casual modern, en ze heeft een zeer korte coupe (piekjes)
Er zou haar tevens zijn gezegd daar, om niet voor een volledig witte jurk te gaan ?? hoewel ik persoonlijk niet zou weten waarom niet... Waarschijnlijk zijn er nog bruidjes die wel eens even door twijfel worden overvallen, vandaar deze vraag... Alvast bedankt voor de reacties!

Olivia
4-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1136


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-3-2009 6:54:18

spierwit kan alleen gedragen worden door wintertypes.
ik vind de jurk niet zo direct terug op het internet



Nathalie

 Meld misbruik2-3-2009 8:44:27

De jurk die ik vind is eerder grijsachtig en niet spierwit! Die staat op de site van LR onder set 30.
Ik vind het een geslaagde jurk en ik vind zeker niet dat anderen moeten oordelen over haar bruidsjurk.
We zitten nu in een fase waarbij het 'in' is om met verschillende kleuren te werken maar je trouwkleed is voor de rest van je leven, dus moet ze lekker haar zin doen en niet toegeven aan een modegril of de mening van anderen!



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik2-3-2009 9:00:40

Vind het een heel mooi kleedje! Waarom is je vriendin niet meer overtuigd?
Ikzelf heb ook soms twijfels bij mijn keuze van kleed, maar dan denk ik voor aan: ik heb de keuze gemaakt, dus het moet zeker mooi geweest zijn. ik kijk vooral uit naar mijn eerste pas, zodat ik mezelf opnieuw in het kleedje zie!
Misschien kan nog eens passen ook je vriendin overtuigen?



danitsja

 Meld misbruik2-3-2009 9:41:35

zoals ik het vind is het eentje met een dikke bloem aan de zijkant
ik vind het een mooi kleedje!



heidi

 Meld misbruik2-3-2009 11:38:46

ik vind het een zzer mooie jurk, iedereen heeft zijn twijfels achteraf, maar bij mij is nu de eerste pas achter de rug en was er meteen weer verliefd op, niet teveel focussen op wat anderen zeggen en niet teveel meer naar andere jurken kijken, anders twijfel je nog meer.



an
14-8-2009
 Meld misbruik2-3-2009 13:06:34

Hey,
toen ik mijn jurk ging kiezen was ik op het einde aan het twijfelen tussen 2jurken nr 30 en nr 24.
ik heb jurk 24 gekozen.
maar heb nu al een beetje spijt alle twijfels t' is zo moeilijk he om een kleed te kiezen.
maar ik vind nr 30 een prachtig kleed.dus geen paniek het zal mooi zijn.
en wij kunnen kiezen tussen kleedjes endere mensen zien maar 1 dus t'zal wel mooi zijn.
groetjes an



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik2-3-2009 13:55:23

Bedankt voor jullie reacties allemaal...
We zijn vanmorgen (ik moest mee :) nog eens terug gereden... zodat ze het nog een keer kon aanpassen.
Toen ze zag dat ik sprakeloos zat, omdat het haar echt enorm flatteert, was ze gerust gesteld. (Het was immers ook niet zo zeer de jurk op zich, waarover ze plots twijfelde, maar toen ze die zaterdag aan had, hebben ze er een foto van genomen... en raar maar waar, nadien op de foto had het een eerder blauwe kleur)
Ik wens iedereen nog fijne voorberieidingen, en GENIET van JOUW dag !!



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik2-3-2009 18:40:25

Hoi
Ik heb kleedje nr. 4 gekozen (ook met een dikke bloem maar dan anders). Ik was er ook eerst niet zo van overtuigd, zeker niet op de foto. Maar toen ik het paste, paste die toch het beste bij mij. Ik zat echt met andere kleedjes in mijn hoofd maar helaas pasten die niet allemaal bij mijn figuur. Dus je moet echt kijken naar het kleed op de persoon zelf.
Nr. 30 ziet er -net zoals veeeele andere van LR- ook heel mooi uit!
xxx






Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-3-2009 21:02:02

Ik heb de rok van nr 30 en de top van nr 33!
Ik heb een stukje van de stof van de rok mogen hebben om mijn schoenen te gaan kiezen (en de das van m'n toekomstige zal ook ongeveer die kleur hebben) en het stofje is inderdaad blauw met beige schijn! Het is dus géén grijze rok, al lijkt het van ver wel zo.

Groetjes,

Véro



Tine
14-3-2009
 Meld misbruik3-3-2009 13:45:20

Hallo,

Ik vind die nr 30 ook een prachtige jurk. Ikzelf heb getwijfeld tussen 2 kleedjes, nr36 (in datzelfde ijsblauw als nr30, vond en vind dit nog altijd een heel erg mooie kleur) maar uiteindelijk bleek dat dat blauw mij niet zo goed staat en dat ik een warmere kleur nodig heb.
Mijn keuze is dus gevallen op nr 50 (de kleur is trouwens ook helemaal anders in het echt dan op de foto), ik ben mijn kleedje gisteren mogen gaan afhalen bij LR in Brugge, en vind het nog altijd even mooi als toen ik zoveel maanden geleden ging kiezen!

Nog 11 dagen te gaan... Spannend!

Groetjes,
Tine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...