Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartjes

  25-2-2009 16:02:40
Dag allemaal,

Ik ben ondertussen al ongeveer twee maanden getrouwd. En hoe mooi de trouw ook was, ik ben eerlijk gezegd blij dat heel de trouwgekte achter de rug is. Eninf, bijna toch. Het laatste wat ik nog moet regelen zijn de bedankkaartjes... Bedoeling is om een mooie foto van ons naar onze gasten te versturen, met een mooie tekst op.
Kan iemand mij een paar adresjes geven waar ik zo'n bedankkaartjes kan bestellen? Tekstvoorbeelden zijn ook altijd welkom. Alvast bedankt en geniet nog van de voorbereidingen! :)

Liesbet
31-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1014


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-2-2009 18:31:19

Wij zullen ze waarschijnlijk hier bestellen: http://www.fotokaarten.nl/

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



ilse
21-3-2009
 Meld misbruik26-2-2009 10:54:20

ik heb al foto kaarten besteld bij "vistaprint" en bij "extra film" , allebei goed van kwaliteit en correcte levering
succes
ilse



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik26-2-2009 11:39:49

Wij hebben onze kaartjes laten maken bij "extrafilm" en die zijn reuze goed meegevallen. Wij hebben heel veel leuke reacties hierop gehad!!
gemakkelijk want je kan ze via de site bestellen en ze worden correct geleverd!



s
1-6-2007
 Meld misbruik26-2-2009 12:15:01

Misschien kan je met een beetje opzoekingswerk erg goedkoop leuke kaartjes laten maken bij fotodiensen van Hema, Kruidvat of Blokker?
Hangt er vanaf wat en hoe je het allemaal wil. Maar als je graag een eenvoudig fotokaartje hebt kan je bij zo'n zaken wel terecht.



stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik26-2-2009 12:36:42

Dag Liesbet.

Een "budgetvriendelijke" tip: bewerk je foto zelf met picasa of photoshop en stuur je foto's door via www.foto.com Daar krijg je bij iedere bestelling een aantal foto's gratis. Scheelt serieus hoor.

Wij hebben het zo gedaan en het heeft ons 15 euro gekost.

Groetjes
Stephanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...