Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker omgeving Gent-Merelbeke

  17-2-2009 15:07:59
Dag iedereen,

Kan er ij iemand een goede drukker aanraden in de omgeving van Gent-Merelbeke. Ik vind er wel veel via internet, maar daarmee weet ik ntrl niet of het een goeie is he...

Alvast bedankt!

Groetjes, Delphine
27/06/2009

Delphine
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2137


werner
28-5-2009
 Meld misbruik17-2-2009 17:20:06

Hallo,
Wij zijn langsgeweest bij Drukkerij Univers te Merelbeke, Hundelgemsesteenweg 310 - 09 230 0909.
Wij zijn heel tevreden over service, ons drukwerk is een eigen ontwerp maar de keuze bestaande kaarten is niet te overzien,
man man man Wat een keuze!
Ons drukwerk is heel geslaagd en we zijn zeker dat er meerdere zijn die er zo over denken.
We hebben ze leren kennen via de huwelijksbeurs te Gent en hebben daar bovenop nog kunnen genieten van een flinke korting van 30% op het drukwerk.
Ik denk wel als je vermeld dat je gestuurd bent van het koppel dat gaat trouwen in Griekenland (Kos) dat ze je met plezier ook die korting gaan geven
Indien nog meer uitleg
vanmassenhove@mobistarmail.be



Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik17-2-2009 20:42:05

Hoi Delphine,

Wij bestelden onze uitnodigingen bij D&D Creations, gelegen te Aalter (15 minuutjes van Gent). Je hoeft eigenlijk alleen eens langs te gaan voor een bespreking en voor het afhalen, al de rest kan je via email doen (correcties, aantallen, ...) en je proefdruk sturen ze op als je dat wil. Heel mooie dingen, iets anders dan wat je bij de meeste drukkers ziet (veel drukkers werken samen met dezelfde leveranciers) en je kan het volledig zelf samenstellen. Een groot voordeel vonden wij ook dat, omdat zij digitaal drukken, je een veel lagere opstartkost hebt (er hoeven geen drukplaten gemaakt te worden) en dat die sowieso eenmalig is. Dat betekent dat als je drie verschillende uitnodigingen wil (zoals wij: wij hebben aparte uitnodigingen voor receptie, avondfeest en dessertbuffet zodat we er geen extra kaartje meer hoeven tussen te voegen) je geen extra kosten hebt.

Groetjes,

Liesbeth



Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik17-2-2009 22:40:06

Drukkerij Baart in Beveren - Leie is een echte aanrader.
OOk prima hulp bij het ontwerpen van de uitnodiging!!
Groetjes,
Valerie



Delphine
27-6-2009
 Meld misbruik18-2-2009 12:40:52

Bedankt voor de tips! Aan Werner: Is dat niet die nieuwe drukkerij? Ik heb er geloof ik enkele weken geleden een flyer van in de bus gekregen.
Ik denk dat ik daar eens ga horen, dit is voor ons het dichtst.

Groetjes, Delphine



johny
1-1-2009
 Meld misbruik21-4-2009 18:24:54

Voor info: Werner, ik vind het misplaatst dat je reclame komt maken voor je eigen zaak. De verkoopster in de winkel sprak over haar eigen schoonzoon die ging trouwen in KOS, en ik zag je ook al in de zaak. Die 30 % is zever. Je komt dus preken voor je eigen kapel. De prijzen worden omhoog gedaan en dan geven ze daar korting op. We hebben het zelf ondervonden door een leugen van de vrouw des huizes.... een prijslijst kon ze niet tonen, ze berekende iets en gaf ons dat mee. Een week later ga ik terug en praat nog eens met haar en dan zijn de zetkosten plots 70 euro - 30 % ipv 125 euro - 30 % .... Ik vond de service allesbehalve, ze wil laten uitstralen dat ze de beste is door verkoopspraatjes, maar daar stopt het. Nu ook nog het positieve: het drukwerk is ok, deftig, maar de prijs is heeeeel hoog ivg met andere drukkerijen. mss wel onze fout dat we niet eerder elders gingen zien



Inge

 Meld misbruik5-3-2010 15:27:27

Wij zijn eigenlijk heel tevreden geweest van NathinG.
Ligt wel in Limburg maar alles kan via mail. Zij sturen je telkens een ontwerp en je kan aanpassinbgen doorgeven zoveel je maar wil..
Alles wordt op maat ontworpen en is echt heel goed qua prijs kwaliteit. Goedkoper dan de standaardkaarten uit de boeken en een uniek ontwerp naar je eigen goesting.
Zij verzenden ook al hun drukwerk dus daar moet je echt niet voor naar Limburg rijden.
Kijk maar eens op hun site www.nathing.webs.com of 0477 94 69 99.
grts


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info