Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu trouwfeest

  12-2-2009 17:03:26
moeten straks naar onze feestzaal om afspraken en dergelijke te maken en om de menu keer te bekijken.
Vraag me af wat het gaat worden :d
Wat eten jullie die dag? (als het mag geweten zijn natuurlijk)

Freija
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 824


werner
28-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:13:29

Ja dat wil ik ook wel weten,
Bij ons zijn het bookes me gekapt, kaas een hoofdvlees en dessert rijstpap



mieke
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:34:31

wij gaan dan bbq-en.

nog veel plezier met het kiezen van jullie menu

mieke
07/08/09




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:56:47

Wij hebben voor een klassiek menu gekozen, omdat de meeste mensen dit wel lusten.

Aperitief
Ringetje van komkommer met Noordzeegarnalen en cocktaildressing
Champignonroomsoep
Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes
Dessertenbuffet met fruitwaaier

Groetjes!

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



annelies
24-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 18:06:51

hey,

bij ons:
-aperitiefhapjes
-tartaar van zalm, tonijn en st-jacobsvruchten en salade
-paprika-tomatensoep met witte porto
- struisvogel met oesterzwammen, peultjes en rozemarijnaardappelen
-desserbuffet,

we mogen 1 maart met 6 personen gaan proeven, dus we hopen dat alles zeer lekker is!!

groetjes, annelies



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 20:14:44

Hoi

Wij hadden eerst ook een menu genomen maar zijn dan toch overgeschakeld naar de buffetformule. We hebben hiervoor gekozen omdat niet iedereen een makkelijke eter is (ik span hier de kroon want ik eet niks van vis). We beginnen met een koud voorgerechtenbuffet (veel keuze van vis en vlees), daar zit ook nog een soepje bij, vervolgens een warm hoofdgerechtenbuffet (opnieuw verschillende soorten vlees en vis) en tot slot een hawaïaanse ijskoets aangevuld met een dessertenbuffet.
Zo zal elke gast wel iets zien dat hij/zij lekker vindt. En we weten dat het dik in orde is want op het jubileum van mijn partner zijn grootouders hebben we ook gekozen voor de buffettenformule.

Groetejs en nog veel plezier en succes met de voorbereidingen van julllie dag.

Véronique C.



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 20:14:45

Hoi

Wij hadden eerst ook een menu genomen maar zijn dan toch overgeschakeld naar de buffetformule. We hebben hiervoor gekozen omdat niet iedereen een makkelijke eter is (ik span hier de kroon want ik eet niks van vis). We beginnen met een koud voorgerechtenbuffet (veel keuze van vis en vlees), daar zit ook nog een soepje bij, vervolgens een warm hoofdgerechtenbuffet (opnieuw verschillende soorten vlees en vis) en tot slot een hawaïaanse ijskoets aangevuld met een dessertenbuffet.
Zo zal elke gast wel iets zien dat hij/zij lekker vindt. En we weten dat het dik in orde is want op het jubileum van mijn partner zijn grootouders hebben we ook gekozen voor de buffettenformule.

Groetejs en nog veel plezier en succes met de voorbereidingen van julllie dag.

Véronique C.



an
11-9-2009
 Meld misbruik12-2-2009 20:55:03

hey,
dit is ons menu

-aperitief met assortiment van warme en koude hapjes
-gemengde salade met gebakken scampi
-romig soepje van knolselder met ardense ham
-parelhoenfilet in spekjasje met een ovenschotel van aardappel ui spek en spinazie, witloof
-soepje van aardbei met bolletje vanille
-Bruidstaart
-



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 21:02:29

hey,

eerst aperitief met een warm geitenkaasje in druivenblad

nadien bbq-en wij:

zalmtournedos met spek
papilotte van scampi en sint-jacobsvrucht
sardientjes met tomatensalsa

sorbet van tijm en banaan

lendenstuk van het rund
gemarineerde kip in bananenblad
sate van lamsgehakt
witte pens

nadien dessertbuffet

binnenkort mogen we gaan proeven...
heb wel wat schrik voor de hoeveelheid... we zullen dan wel zien he. kunnen nog dingen laten vallen.

groetjes ellen



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 22:53:59

Wij hebben nog 2 keuzes. Waarschijnlijk gaat het het buffet zijn. Dit omdat ik al bij wat mensen heb gepolst en ze allemaal voor het buffet kozen. Dit om verschillende redenen. Er zijn er graag die veel en vanalles eten, er zijn er die graag wat rondlopen en alles goed bekijken en er zijn mensen die moeten opletten bij wat ze eten bv suikerpatiënten, die kunnen dan zelf zien wat kan en wat niet.

Voorstel 1:

Opwarmertje van de chef: (= 3 mini gerechtjes)
Cocktail van Noordzeegarnalen
Mozzarellabolletjes met zongedroogde tomaat
Italiaanse ham met meloen
***
Koninginnesoep met bieslook en tomatenblokjes (met kip)
***
Parelhoenfilet met seizoensgroenten,
aangepaste sausen en aardappelgarnituren
***
Dessertenbuffet:
Gelegenheidstaart met verse vruchtensalade
Sabayon – Chocolade- en vruchtensaus
Chocolademousse – Tiramisu – Safraanrijst – Bavarois – Soezentoren
***
Nachthapjes:
frietjes met mayonaise



Voorstel 2:

Koninginnesoep
***
Vis- en vleesbuffet:
Waterzooi van vis en zeevruchten
Victoriabaars met groentepuree en een sausje van gerookte zalm
Penne met scampi, champignons en romige saus
Stoofpotje van gevogelte op Oosterse wijze
Parelhoenfilet – Varkenshaasje
Seizoensgroenten – Sausen – Aardappelgarnituren
***
Dessertenbuffet:
Gelegenheidstaart met verse vruchtensalade
Sabayon – Chocolade- en vruchtensaus
Chocolademousse – Tiramisu – Safraanrijst – Bavarois – Soezentoren
***
Nachthapjes:
frietjes met mayonaise

Groetjes,
Carolina
1/8/2009



evy
1-3-2009
 Meld misbruik13-2-2009 12:32:07

Wij kozen ook voor een buffet, maar enkel simpele dingen a la spaghetti, lasagne, frietjes, videe, kip, varkenshaas, curryworstjes, allerlei groentjes en soorten aardappels, pasta en broodjes.

@Véronique....jullie menu klinkt zalig! 't Water komt me al in de mond!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info