Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Orchidee

  12-2-2009 10:09:37
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommen natuurlijk ook :)

Mijn toekomstige en ik zijn al een tijdje op zoek naar een leuke zaal wat voor ons niet zo simpel blijkt te zijn. We hebben nu een zaal of 2 gevonden die zou passen en ons oog is eigenlijk gevallen op Den Orchidee in Lokeren. Ik heb hier al veel minder goede reacties gelezen maar die dateren allemaal van een half tot een jaar geleden of zelfs langer.
Zijn er mensen die hun mening willen geven over deze feestzaal? of die soms andere suggesties weten voor ons in de buurt van Sint-Niklaas of Lokeren? We gaan met ongeveer 270 personen zijn, dus we hebben zowiezo al niet veel keuze!
Alvast bedankt voor jullie reacties.
grtz
Marieke en Tim
22-05-2010

Marieke
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1174


Petra
13-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 10:36:33

Hey Marieke

Wij geven onze feest in Den Orchidee.
Ik heb me in het begin ook laten beïnvloeden door de slechte commentaar. Maar dit is helemaal niet nodig!
De eigenaar is heel vriendelijk en zeer professioneel dus ik ben er zeker van dat alles tot in de puntjes verzorgd gaat zijn.
Ik zou niet twijfelen...

Groetjes
Petra
13/06/09



Caroline
23-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 11:09:39

Hey Marieke,

Wij geven ons feest ook in Den Orchidee. Tot nu toe hebben wij alleen maar positieve ervaringen.

Mijn ouders hebben het feest voor hun 25ste huwelijksverjaardag er gegeven en dit was echt tot in de puntjes in orde.
Wij zijn ook al verschillende keren gaan eten in het restaurant en dit was ook steeds in orde.

Groetjes,

Caroline



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik12-2-2009 11:12:39

wij gaan hoogstwaarschijnlijk deze zaal nemen. ik ga mij niet door de commentaar laten be¨¨invloeden, men kan immers niet voor iedereen goed doen.

sophie



Johan

 Meld misbruik12-2-2009 17:48:04

heb in de orchidee onlangs naar een familiefeest geweest.
Het eten was wel heel lekker, maar telkens kleine hapjes/schotel - je kwam met honger buiten.
En ze schenken goed door in het glas maar ze rekenen heel veel aan per fles.
Het was dus een dure grap voor weinig eten. Jammer.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 18:08:49

Wij trouwen in Scala in Beveren: http://www.feestzaalscala.be/

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Leen
8-11-2008
 Meld misbruik12-2-2009 22:04:29

Hallo,

Wij hebben ons trouwfeest daar gegeven in november en waren er heel tevreden van. Wij hadden een all-in formule genomen.
De receptie was zeer verzorgd met een uitgebreid gamma aan originele hapjes. Het voorgerecht was een soort van walking dinner met zes verfijnde gerechtjes die heel mooi gepresenteerd werden. Soep en hoofdgerecht werden aan tafel geserveerd. Het dessertenbuffet had ook een ruim aanbod.
Ze gingen zeker genoeg rond met drank (bij het eten was dit inbegrepen in de prijsn bij de receptie niet, na het eten werd er met een forfait gewerkt. Bij elk gerecht kwamen ze meermaals rond, zodat iedereen zeker genoeg gegeten had. Ik vond het personeel heel professioneel.
Wij hebben achteraf heel veel complimentjes gehad over het eten en de zaal. We waren tevreden dat we deze zaal gekozen hadden en vonden dat de verhouding prijs/kwaliteit wel goed zat.




www.klimaxsmusic.be

 Meld misbruik13-2-2009 2:04:19

Goeiedag Marieke & Tim.

Al eens nagevraagd of er 270 man kan zitten ?
Verder is dit een prima feestzaal hoor.

Mvg
www.klimaxsmusic.be



lindsey
8-5-2010
 Meld misbruik19-7-2009 21:52:12

Dag Marieke, en is je keuze nu de orchidee geworden? Wij gaan daar 8 mei 2010 trouwen, ik had al beslist om deze zaal te nemen voor ik deze site had ontdekt maar heb er nog geen spijt van!
gr x



nele

 Meld misbruik21-3-2010 16:09:27

Hey,

Ons trouwfeest is ondertussen al een maand geleden. We vonden het geweldig en krijgen nu nog steeds positieve reacties van familie, vrienden en kenissen.

Niet twijfelen, als de capaciteit het toelaat!

Groetjes

Nele en Kurt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info