Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

  10-2-2009 18:16:30
welke juwelen dragen jullie en waar gaan jullie die halen?

Groetjes,

Joke

Joke
28-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1089


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-2-2009 18:22:36

Ik heb geen verlovingsring gekregen (wou ik ook niet, heb reeds 2 ringen van mijn verloofde gekregen + dan nog een verlovingsring én een trouwring, is wat van het goede teveel), maar ik heb wel een 'verlovingsketting' gekregen. Uiteraard zal ik die dragen. Het is een zilveren ketting met hartjes.

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik10-2-2009 19:13:42

Ik wilde iets in zilver en parels. Ik heb dit gevonden in een klerenwinkel. Voor mijn oorbellen en halsketting samen, heb ik 25 euro betaald! Maar ik was dan ook niet van plan om hier veel aan uit te geven...
Groetjes,
Ann
(21-02-09)



donna
14-8-2009
 Meld misbruik10-2-2009 20:00:12

Hey
Ik heb mijn juwelen besteld bij dorienfrutsels. Dit is een nederlandse site maar dorien stuurt de juwelen ook gratis op naar belgië. Je kunt daar je eigen juwelen samenstellen. De mijne zijn echt mooi geworden!



s
1-6-2007
 Meld misbruik10-2-2009 21:05:52

Ik ben gewoon bij een heleboel juwelen en prullenwinkeltjes in Leuven op zoek geweest naar iets. Overal en nergens dus.
Echte juweliers vond ik vaak duur en niet mooi (te klassiek). Vaak vond je daar halskettingen voor 1000 euro.
Uiteindelijk heb ik bij een kadowinkeltje in Heverlee waar ze ook een beperkt aantal juwelen verkopen iets gevonden.



s
1-6-2007
 Meld misbruik10-2-2009 21:07:34

Oh ja, vergeten te zeggen wat ik nu juist gekocht had:
Halsketting en oorbellen uit sterlingzilver en kraaltjes.
Prijs vergeten, maar ik dacht iest van 130 euro voor de twee. Eén oorbel ben ik al kwijt en dat vind ik heel jammer.



Anne

 Meld misbruik10-2-2009 22:01:50

Ik heb iets van nona gekocht, het zijn allemaal ringetjes die in elkaar passen en daar heb ik een ketting, armband en oorbellen van voor 185 euro, maar wss ga ik de ketting niet dragen aangezien ik een haltertopje heb, maar ga het toch wel even proberen en dan kan ik nog zien he.
Dit is in een gewone juwelier aangeschaft



evy
1-3-2009
 Meld misbruik10-2-2009 22:42:35

Ik kocht mijn (parel)juwelen via beadbeauties.nl . Een echte aanrader! Ik was amper 50€ kwijt voor oorbellen, ketting en armband.



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik11-2-2009 11:05:31

Ik heb een prachtige gouden halsketting/hanger cadeau gekregen van mijn mama, omdat we alles zelf betalen en ze dus niet hoefden te sponsoren voor het feest. De oorbellen leen ik ook van mijn mama: het zijn erfstukken van mijn grootmoeder.
En die dag verander ik mijn verlovingsring van hand om plaats te ruimen voor de trouwring.



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 11:26:42

Ik heb mijn juwelen ook bijna allemaal van mijn mama. Een prachtige antieken halsketting met parels en pailletten met de hand erop genaaid. Hij is zoooo mooi bij mijn kleedje! Da's meteen ook mijn something old. De oorbellen zijn ook oude pareltjes die ik van mijn mama leen (something borrowed) en mijn verlovingsring verhuist naar mijn rechterhand zodat ik links mijn trouwring kan dragen. Ik doe denk ik geen horloge om...

Succes bij de zoektocht!
Amaryllis
07-08-09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...