Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laat iedereen huwelijk filmen??

  5-2-2009 18:10:07
Hey bruiden en ex-bruiden,
ik kom er maar niet uit of ik mijn huwelijksdag wil laten filmen of niet.
Er zijn mensen die zeggen dat je de film toch nooit veel zal bekijken...
Wat is jullie mening hierover??
Groetjes.

Heidi
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 742


Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik5-2-2009 18:14:27

Mijn zus is in 2007 getrouwd en heeft een trouwfilm van 25 minuten, een samenvatting van de ganse dag. De film bekijken wij nog maandelijks. Het grote verschil is dat sommigen een film maken van 3 keer 1u en geloof mij, zo een film bekijk je nooit meer! Dat duurt veel te lang, maar als je een mooie samnvatting van de dag maakt ga je er zo veel aan hebben. Je moet het zeker doen!



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik5-2-2009 18:16:48

Hoi Heidi,

Da's heel persoonlijk he... Sommige mensen hier zijn bereid er ettelijke 100den euro's voor neer te tellen, en ik bv haat het om gefilmd te worden! Maar ja, ik haat zelfs foto's... Misschien kan je aan iemand in de familie vragen om bepaalde momenten te filmen? Zo heb je toch iets voor later...

Nog veel succes,
Ann
(21-02-09)



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik5-2-2009 18:34:35

Wij laten onze dag niet filmen, omdat ik vind dat foto's mooier zijn, en een album neem je al vlugger uit de kast. Het enige wat ik evt gefilmd zou willen hebben is de viering, en de openingsdans, maar dan nog, wij persoonlijk vinden een fotograaf voldoende...
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik5-2-2009 18:46:05

Wij hebben onze wel laten filmen, maar door een vriend.
Vooral omdat de kwaliteit op zich niet echt heel belangrijk was, wel de beelden.
Ik kon me niet inbeelden dat er niet gefilmd werd, omdat het zelf een uit de hand gelopen hobby van me is.
De bewerking doe ik zelf.
de onbewerkte versie (van bij ons 2,5 u) denk ik niet dat veel zal opstaan, maar de bewerkte versie (hoogstens 1,5 u) zal hier toch veel opgezet worden hoor.

Verder is het dikwijls een mooie aanvulling op je foto's.



Kelly

 Meld misbruik5-2-2009 20:24:21

Hey,

wij hebben een amateurvideograaf (385 euro) die er van 's morgens tot in de late uurtjes er gaat bijzijn. Onze fotograaf doet enkel de wet, de kerk en de fotoshoot.
Ik heb bij vrienden gezien dat het de lievelingsfilm is van hun zoontje! En zo'n herinnering wil ik voor mijn kinderen ook.

Groetjes,
Kelly



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik5-2-2009 20:34:21

Wij gaan voorlopig niemand boeken, & een beetje zien hoe het ons budget vergaat. Als het er nog afkan: graag! Maar het moet niet absoluut! :)



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik5-2-2009 23:09:59

Hierover hebben wij ook eindeloos nagedacht en overwogen...Eerst wou ik het absoluut niet omdat ik het storend vond om foto- èn videocamera's heel de dag rond mijn oren te hebben...maar ondertussen kennen we onze fotograaf (na verlovingsreportage) en die blijft echt wel op redelijke afstand. En toen vrienden vertelden dat de video net dingen laat zien die je zelf gemist hebt op je dag, zijn we er eens enkele gaan bekijken (doorzappend welliswaar...) en toen was ik toch verkocht...nu hebben we dus toch een videograaf en we zijn er heel blij, want met het koppel dat de video gaat maken klikte het meteen supergoed, wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is!

Succes!
Amaryllis
07-08-2009



Rik

 Meld misbruik6-2-2009 2:49:53

Kan ook zo goed als gratis,
mail voor samples of voor meer info@discovideo.be
grtz rik



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik6-2-2009 6:53:55

Hey,

Bij ons is het ook een redelijke discussie. Mijn vriend wil het echt, ik echt niet. Ik denk ook dat we een nonkel zullen vragen voor het avondfeest wat te filmen.

Groetjes en succes!

Rebecca



heidi

 Meld misbruik6-2-2009 9:04:39

ook wij laten onze dag filmen, de meesten zeggen me dat de dag gaat voorbijvliegen, en als je het dan terug ziet je veel meer herrinnert aan die dag. het is ook iets blijvend, en je kan je emoties later nog goet terugzien, dat gaat niet met een foto.
16 Mei 2009



heidi

 Meld misbruik6-2-2009 9:04:46

ook wij laten onze dag filmen, de meesten zeggen me dat de dag gaat voorbijvliegen, en als je het dan terug ziet je veel meer herrinnert aan die dag. het is ook iets blijvend, en je kan je emoties later nog goet terugzien, dat gaat niet met een foto.
16 Mei 2009



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-2-2009 13:05:54

hey Heidi

Ik was ook van mening dat een video niet hoeft, maar we hebben er wel een laten maken en ik ben er dolgelukkig mee.
Ik heb hem al enkele keren bekeken en ik vind het zelf leuker als foto's!
Mensen die zeggen dat je er toch nooit naar kijkt, laten ook beter geen album maken, daar kijk je uiteindelijk ook niet wekelijks naar.
Ik vind het een aanrader! Ik ben zo blij met die film, het is veel echter en iedereen ziet er bewegende gewoon beter uit!
Als het van mij afhangt en jullie budget laat het toe: DOEN!

Groetjes



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik6-2-2009 17:05:11

Hey,
bedankt voor jullie meningen, ik denk wel dat ik het nu zal laten doen. Ik haat het ook om gefilmd te worden maar ik wil dit toch ook wel als herinnering voor de kinderen.
Budgetair hoop ik iemand goedkoop te vinden of een familielid..
Nu mijne vent nog weten te overtuigen..
Groetjes...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-2-2009 19:00:56

Als herinnering voor de kinderen... Ik weet niet of je al kinderen hebt en /of hoe oud je kinderen nu zijn, maar een nicht van me heeft zo'n 12 jaar geleden ook haar trouw laten filmen en op video laten zetten, maar... wie heeft er de dag van vandaag nog een videospeler? Een foto zal zowat eeuwig blijven, niet?

Wij laten onze trouw dus niet filmen, maar dat had je al door, zeker? Hihi!

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik7-2-2009 10:49:18

Hoi
Wij zitten ook nog steeds met dezelfde twijfel en willen eindelijk eens de knoop doorhakken. Ik vind 300-400 EUR eigenlijk veel geld (we gaan dan over ons budget) en we hebben het er eigenlijk niet echt voor over. Wij verkozen ook een professioneel fotograaf. Nu blijft die fotograaf maar tot het diner. Dus dan hebben we geen foto's van receptie + dansfeest wat ik ook jammer vind.
We gaan het waarschijnlijk oplossen door 2 vrienden extra foto's te laten trekken + wat stukjes te laten filmen met hun camera.
Groetjes
xxx



Guy

 Meld misbruik7-2-2009 12:43:29

Beste, het is niet omdat ik videoreportages maak dat ik reageer maar het is meestal spijtig achteraf dat je geen videobeelden heb van een dag die toch aardig wat geld kost. Dingen die jullie niet gezien hebben maar de camera wel.
Groetjes

Guy
www.Studioexcitement.be



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-2-2009 13:51:41

Hey, ja we zitten eigenlijk al over ons budget en ik wil graag toch een samenvattende reportage (niet te lang) van een half uur als herinnering (nog geen kinderen, nee). Ik heb wel gene zin om daar meer dan 500 euro voor neer te tellen.
Kent er iemand mensen uit limburg die dat zouden kunnen doen? Groetjes.



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik8-2-2009 18:31:48

Dag naamgenootje,

Ik weet niet wanneer jullie trouwen, maar ik ben als hobby videografe.
Als jullie beelden willen van jullie dag, bewerkt en met menu's en alles op dvd gezet, voor een schappelijke prijs...
Ik ben dan wel geen prof, maar heb al verschillende bruidjes heel blij gemaakt met een video van hun dag.

als je verdere info wil: hideeausdenbergen@hotmail.com

Groetjes
Heidi
13/09/2008



freddy

 Meld misbruik9-2-2009 10:17:47

@ Veronique.

Als je wilt kan ik de huwelijksfilm op video en trouwens alle videobanden op DVD zeten. Geen probleem.

Groetjes
Freddy
Videograaf



Dominique
12-9-2009
 Meld misbruik9-2-2009 20:37:56

Hey!!

Wij hebben er voor gekozen om onze dag te filmen. Iedereen is ons al aant vertellen dat onze dag zo voorbij gaat gaan, en dat je zoveel details mist. En daarom is het wel goed, dat je daarna alles nog eens rustig kunt bekijken op de film!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info