Terug naar overzicht
hoi Liesbetik zit met net dezelfde vraag, ik zou graag kleine orchideetjes in mijn haar steken, maar deze gaan natuurlijk direct verwelken zonder water. Nu had ik ergens gelezen dat je kleine stokjes zou kunnen krijgen waar je dan water in kan doen om in je haar te steken, maar vind dit nergens terug. Misschien dat dat ook iets voor jou was. Weet iemand of dat bestaat en waar je deze kan krijgen?ohja, ik weet dat gipskruid zo in je haar kan zonder dat het verwelkt, roosjes weet ik niet.groetjesAnneleen18/07/09
ik had dit niet in gedachten maar ben gisteren een afspraak voor mijn proefkapsel gaan vastleggen en de kapster vroeg zel of ik 3 rozen wou meenemen...ze zal dus blijkbaar rozen verwerken in m'n haren ... dus het kan zeker .. maar ben wel benieuwd wat het effect zal zijn ... groetjeswww.everyoneweb.com/23mei2009
gipskruid heb ik al meermaals gezien, maar naar mijn mening vind ik dit niet zo mooi, rozen ofzo staan veel mooier en feestelijker in een kapsel.rozen houden ook mooi de hele dag lang
Ik wil ook een bloemetje in mijn kapsel verwerken, maar ben er ook nog niet uit hoe ik dat concreet ga doen. Volgens blijft dit wel mooi de ganse dag, ligt er ook aan welke bloem he.Ik ga binnenkort eens naar de bloemist die ook mijn bruidsboeket gaat maken, om wat raad te vragen... Die weten daar veel meer van hé...Groetjes,www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Gipskruid kan zeker. Werd vroeger veel gedaan bij eerste communiecantjes (heb dat zelf toen ook nog gehad!).Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/