Terug naar overzicht
Niet verborgen houden?Als hij enkel je kapsel ziet en niet de aankleding, blijft het zeker nog een verrassing de dag zelf, hoor. Doe je de dag zelf versiering in je haar, doe dat dan niet met je proefkapsel, buiten de nodige speltjes.Zeker met opgestoken haar moet je een aantal uren blijven rondlopen omdat je dan pas weet of het pijn doet, je hoofdpijn gaat krijgen (te strak opgestoken),...
Wendy,Als je dit eens in de week doet zie je toch niet heel je familie???...Marieke18/04/2009
Hoi Wendy,Waarom neem je niet een dagje verlof als je het belangrijk vindt dat niemand je kapsel ziet? Zo kan je het opgestoken laten tot 5 minuten voor je toekomstige thuiskomt. Nu, mijn vriend heeft mijn proefkapsel gezien, maar de dag zelf wordt het nog een ietsje anders met pareltjes erin en zo. Nog veel succes,Ann(21-02-09)
Ik denk dat ik mijn proefkapsel ga laten doen op de dag dat vrienden van ons trouwen. Zo kan je er de hele dag mee rondlopen (voelen of het echt niet begint te jeuken en zo). Anders zou ik ook naar de kapper gaan, dus dan zijn het 2 vliegen in één klap!Groetjes,Véroniquehttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey, Zelf zou ik dat ook niet zo erg vinden dat hij het al ziet hoor..., ik zal het ook eens op proef doen als we naar een andere trouw moeten.En als je het echt niet wil dat hij het ziet, dan zit er niets anders op dan inderdaad wat verlof te nemen... of hem te ontvluchten :-).Succes!Rebecca27/06/09