Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Telefoonnummer op uitnodigingen

  1-2-2009 17:05:29
Dag medebruidjes

Wij zijn volop bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen.
Nu zit ik met een vraag naar jullie toe.
Ik had graag één telefoonnummer (dat van mij) op de uitnodigingen gezet: "Graag een seintje voor ... of u al dan niet aanwezig kan zijn op het nummer ....".

Dit omdat ik het handiger vindt om één persoon alles te laten bijhouden en omdat mijn verloofde zo'n meldingen wel eens zou kunnen vergeten doorgeven.

Kunnen mensen hierdoor op hun tenen getrapt zijn? Iedereen kent ons echt allebei ...

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Nathalie
27.06.09


Nathalie

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1067


ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 17:17:16

hey,

vond dat eigenlijk ook. maar heb toch gekozen om bjorn zijn nummer er ook bij te zetten.

idd om zulke belachelijke zaken te vermijden, zoals mensen die het beter weten en in hun gat gebeten zijn.
ook voor bjorn zijn collega's is het wel makkelijker.

groetjes ellen



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik1-2-2009 17:44:13

Wij hadden een gezamelijk emailadres aangemaakt, en alleen mijn gsm nummer erop gezet.
Heb toch geen reacties erop gehad.
mijn man zijn collega's hebben via hem verwittigd, maar meestal via email, die mijn man dan doorstuurde naar ons adres



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik1-2-2009 21:40:01

Bij ons staat er een gemeenschappelijk emailadres op en mijn gsmnummer, omdat het makkelijker is om alle bevestigingen bij te houden.




Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:58:55

Bij ons ook enkel mijn GSM nummer. Maar dit zijn ze al gewoon. Dit is de GSM die we het meeste gebruiken.
Ook wil ik het graag zelf bijhouden, mijn verloofde is soms een kluns in zulke zaken.

groetjes, Carolina



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik2-2-2009 13:14:08

Niet mee inzitten, één telefoonnummer is meer dan genoeg. En het is toch niet zo erg om te bellen naar iemand die je niet zo goed kent? Ze doen het dan toch voor je verloofde...

Groetjes en succes!

Rebecca
27/06/09



s
1-6-2007
 Meld misbruik2-2-2009 13:44:49

Waar jij mee inzit? Ik ben helemaal zo medevoelend niet.
Ergens begrijp ik je wel, maar je kan echt niet voor iedereen goed doen.
Ik denk niet dat mensen daar over gaan vallen. Zelf heb ik er nog nooit bij nagedacht.

Wij hadden ook maar 1 telefoonnummer vermeld. Zelf bel ik niet graag, dus ik wilde geen telefoontjes krijgen.



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik2-2-2009 14:51:31

Bij ons stond er mijn gsm-nummer op en mijn toekomstige zijn mail-adres. Ik heb telefoontjes gekregen van mensen die ik niet echt kende, en hij mailtjes van mensen die hij ook niet kenden. Dus volgens mij neemt niemand aanstoot aan wiens nummer er op de uitnodigingen staat hoor! (Ik heb daar eerlijk gezegd zelfs niet over nagedacht...)Het is hier trouwens al gezegd, je kan niet voor iedereen goed doen! En het is en blijft tenslotte JULLIE uitnodiging en JULLIE dag.
Nog veel succes,
Ann
(21-02-09)



Bart
13-6-2009
 Meld misbruik5-2-2009 4:55:33

Bij ons is het zo:
Graag een seintje vóór 28 februari 2009, of u al dan niet aanwezig zal zijn.
Laila: gsmnr Bart: gsmnr
mailadres dat we speciaal daarvoor hebben aangemaakt


groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info