Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

14 februari 2009

  1-2-2009 10:28:00
Dag bruidjes

Nog 13 dagen en dan stappen we in het huwelijksbootje. Ik begin zo nerveus te worden, ik droom er zelfs van, niet te doen. Is dit bij jullie ook zo. Ik haal zelfs op mijn werk allerlei stommiteiten uit ;) Er moet nog veel gebeuren volgende week en de week zelf, hopelijk vergeten we niks door zo zenuwachtig te zijn. Maar na de trouw zijn we gelukkig een kleine week weg. oef... zal nodig zijn denk ik.

Veel groetjes aan alle bruidjes
http://steve-sharon.bruiloftsite.nl/index.php

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 963


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 11:18:36

Hey,

Komt wel dichtbij voor jullie, spannend :)
Als je nu een lijstje maakt voor wat je nog moet doen en je bekijkt dat elke dag eens even dan kan er normaal gezien niets vergeten worden he ;-) en op je werk zullen ze het wel begrijpen zeker :-)

Veel succes nog en geniet van je dagje he!!

Groetjes, Laura



heidi

 Meld misbruik2-2-2009 10:37:15

dat zal allemaal wel zeer normaal zijn als het zo dicht komt, geniet van jullie dag en maak er iets onvergetelijks van



Natasja
14-2-2009
 Meld misbruik2-2-2009 15:24:01

Hey Sharon

Ik ken het gevoel, wij trouwen ook op 14 februari. Ik heb een lijstje aan onze ijskast gehangen en kijk er elke dag naar! Hopelijk vergeet ik op die manier niets. Zet bijvoorbeeld ook herinneringen in je gsm MET EEN ALARM natuurlijk. De laatste week hebben mijn vriend en ik al een dag gepland waarop we alle zaken overlopen ... Waar trouwen jullie ergens? Wij in Mechelen. 't Komt wel allemaal in orde. In ieder geval geniet van de dag zoals wij dat ook gaan doen. Veel succes!

Groetjes
Natasja



Sharon
14-2-2009
 Meld misbruik3-2-2009 22:28:11

hey natasja

Wij trouwen in West-vlaanderen, in Harelbeke. Heb ook overal lijstjes liggen. Ik wens je alvast een mooie dag toe.

groetjes sharon



Vanessa
14-2-2009
 Meld misbruik4-2-2009 12:58:25

Hallo,

ik trouw ook op 14 februari, in Maasmechelen.
Wat moeten jullie dan nog allemaal doen? Ik ben eigenlijk vrij relaxed, mede omdat ik denk dat alles ver in orde is.Volgende week enkel nog jurk en kostuum halen, naar de kerk om muziek te beluisteren, naar de zaal om de bedankjes klaar te leggen en kerk versieren...

Groetjes en laten we gezamenlijk hopen op stralend weer!

Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...