Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 keuzeliedjes voor genodigden

  28-1-2009 19:32:28
hey iedereen!

wij zouden graag de mensen de mogelijkheid geven om 2 liedjes naar keuze aan ons door te geven die zij willen horen op het dansfeest, zo heeft niemand een excuus om niet te dansen. Maar hoe zouden we dit (origineel) kunnen omschrijven op de uitnodiging, zodat ze bij het bevestigen de 2 keuzes kunnen doorgeven.
Hebben jullie ideetjes?

Bedankt!

Cynthia

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 762


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-1-2009 21:15:15

Misschien beter niet op de uitnodigingen schrijven, maar op een apart kaartje?



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik29-1-2009 0:06:40

Wij zijn ooit eens op een trouwfeest geweest en daar lagen de keuzebriefjes op tafel. Eigenlijk was dat erg leuk omdat er dan aan tafel overlegd (en gelachen!) werd en mensen die elkaar niet zo goed kenden spontaan begonnen praten! Volgens mij heb je op die manier ook meer verschillende liedjes omdat mensen sowieso iets anders nemen dan de rest van de tafel...
Nog veel succes!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik29-1-2009 8:38:30

Je kan ook een huwelijkssite aanmaken en daarop zetten dat ze hun keuze kunnen doorgeven. Lijkt me eenvoudiger dan dat bij de uitnodiging te doen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...