Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kosten drukker.

  27-1-2009 10:58:08
Wij trouwen op vrijdag 10 juli 2009. Nu had ik aan mijn grootvader gevraagd om een mooie tekening te maken voor op onze uitnodigingen en menukaarten te plaatsen. Hij heeft al enkele ideetjes maar we zouden graag eens weten wat dat ongeveer kost om alles te laten drukken bij een drukkerij? We zouden ongeveer 120 uitnodigingen nodig hebben.
Weet er nog iemand een goede en degelijke drukkerij in de regio Knokke- Brugge?

Alvast bedankt, Delfien

Delfien

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1091


s
1-6-2007
 Meld misbruik27-1-2009 12:20:44

Een wilde gok gebasseerd op mijn drukkosten: Prijs vanaf 150 euro ongeveer tot... ?
Ik zou zeker op 200 rekenen of meer.
Veel hangt af van het gekozen formaat, papier, aantal kleuren, laten plooien, witte of gekleurde envloppen,...

Ik ben van vl brabant dus geen tips ivm drukker.



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik27-1-2009 16:07:10

Je kan inderdaad best eens prijs laten maken bij de drukker van je keuze want het kan nogal verschillen. Mijn nichtje maakt voor ons ook een tekening en die wordt afgebeeld op de uitnodigingen, en op de misboekjes, niet op de menukaartjes. Bij ons kost het 800-900 euro, maar dat is wel voor 250 uitnodigingen, inlegkaartjes receptie/avondfeest, 130 menukaartjes en zeker 200 misboekjes...dus wel grotere aantallen. Best eens navragen, dan weet je het direct. (Veel hangt ook af van de vorm van de kaart...)

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-2009



Delfien

 Meld misbruik27-1-2009 17:05:25

Dank u wel voor de reacties. Ik heb nu toch een richtprijs.

Groetjes Delfien



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-1-2009 20:15:27

Ik ben daarstraks bij ava geweest, daar zijn de prijzen om de drukken een pak goedkoper dan bij de drukker hier in de buurt. Je kan onbedrukte kaarten en menu's bestellen (van bureau mac enzo) en hier je tekening bij op laten zetten.
drukprijs AVA:
opdruk 1 kant (binnenkant) = 62 euro
opdruk voorkant = + 20 euro
invoegen tekening of foto = +10 euro

Het drukken was een vaste prijs, is het nu voor 100 stuks of 200 stuks de prijs bleef hetzelfe. Enkel de kaarten betaal je per stuk hé.

groetjes, Carolina



sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik27-1-2009 21:33:45

mijn vriend heeft zelf de uitnodigingen gemaakt. Want toen we de prijzen zagen voor het drukken vonden we het toch wat veel, aangezien mensen dat meestal toch in de papier gooien achteraf. Hebben we besloten voor het zelf te printen en samen te steken.
Zijn daarvoor naar ava geweest, dik papier 200gr ofzo dan decratief papier. en wat riet en de inktpatroon en het was voor 100 pers
de kosten bedragen zo'n 150euro omslagen en postzegels inbegrepen.

het is wel of topic maar persoonlijk vind ik dat het leukst het is orgineel en heeft uw eigen stempel op je huwelijk.

groejtes
sabrina 13*06*09



Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik27-1-2009 22:00:38

Hey Delfien,

Wij hebben onze uitndogingen zelf ontworpen. Ik heb net de offerte van de drukker gekregen voor 80stuks, op 300g - afm 328mm op 140mm met 2 plooien: 125euro incl BTW.

groetjes
Wendy
16 mei 2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info