Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoelang op voorhand bevestigen?

  24-1-2009 11:21:17
Hallo bruidjes!

Ik ben druk in de weer met het maken van een tekst voor onze uitnodigingen en aparte kaartjes voor receptie of avondfeest. Wij trouwen op 30 mei 2009. Welke datum zet ik dan best op de aparte kaartjes (dus hoelang op voorhand)dat de genodigden ons iets laten weten of ze al dan niet komen? Ik heb er geen idee van: 2, 3 of 4 weken op voorhand??

Stefanie

Stefanie

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1415


Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik24-1-2009 11:56:11

Hoi Stefanie ,

wij hebben 1 maan op voorhand.
Dus in jou geval zal dan 30 april zijn.

Groetjes Dorien
10.10.2010



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik24-1-2009 12:25:34

Wij doen het ook zoals Dorien :)



Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik24-1-2009 13:21:00

Ja wij hebben ook 6 weken op voorhand gevraagd, verwacht er niet teveel van, er komt toch zo weinig reactie op uitnodigingen, heel teleurstellend hoor. Mensen hebben precies geen manieren meer.
Dit is echt wel het meest teleurstellende van alle voorbereidingen, maar gelukkig wel maar het enigste !!!
Groetjes,
Nathalie
04/04/2009



Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik24-1-2009 13:25:31

Hoi Stefanie,

ik heb bij onze zaal nagevraagd wanneer ze +- het aantal genodigden moet weten. Bij ons is dit een maand op voorhand, maar ik heb er 5 weken van gemaakt zodat ik toch een weekje speling heb. Mss dat je dit ook best bij jullie zaal even navraagd.

Groetjes
Ilse



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik24-1-2009 16:32:29

Hey Stefanie

Wij huwen ook op 30 mei 2009. Wij hebben op onze kaartjes gezet dat ze voor 1 mei moeten verwittigen. Dan kunnen we aan de zaal ong. het aantal genodigden meedelen en achteraf zullen er nog altijd zijn die afbellen of erbij komen. Waar huwen jullie? Wij in Lier

Groetjes Caroline



daisy
25-9-2009
 Meld misbruik24-1-2009 19:53:18

hey,

Wij trouwen op 25 september en gaan vragen om te verwittigen voor 1 september.
We kunnen het aantal personen doorgeven aan de zaal tot 2 weken voor de trouw.

groetjes Lieven en Daisy



Anne

 Meld misbruik24-1-2009 20:53:33

Wij trouwen ook 30 mei en vragen iets te laten weten voor 10 mei. De feestzaal mogen we een week van te voren nog verwittigen. Ik vind zes weken wel erg veel van te voren aangezien de etikette zegt dat je 8 tot 6 weken van te voren je uitnodiging verstuurd.



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik24-1-2009 22:16:13

Wij zijn nog niet met de uitnodigingen bezig, maar de traiteur moet het aantal gasten een week op voorhand weten, dus ik denk dat ik er 3 weken op voorhand op ga zetten. Je hebt altijd mensen die niets laten weten (hoe, moest dat dan??),dan heb je zelf nog wat tijd om rond te bellen...
5-6 weken op voorhand vind ik iets te lang persoonlijk, maar dat is ieder voor zich natuurlijk...



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik25-1-2009 10:42:02

Wij trouwen 23 mei en gaan vragen te antwoorden tegen 1 mei. Deze avond gaan we nog eens naar de feestzaal en dan gaan we vragen wanneer ze het exact aantal genodigden moeten weten. Die datum min 2 weken (om iedereen te kunnen bellen) zal op onze uitnodigingen staan :-)

Groetjes
Karolien.



petra
16-5-2009
 Meld misbruik25-1-2009 13:37:26

Hey,

Wij huwen ook op 30 mei, in Mechelen en vragen om te verwittigen voor 10 mei. Zo kunnen we de zaal (De Jachthoorn in Kontich) op tijd het aantal personen doorgeven.

Groetjes,
Petra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info