Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

CartaRosa

  17-1-2009 23:35:03
Hallo,

Heeft er iemand zijn trouw uitnodigingen bij Carta Rosa laten maken? Wat is je ervaring? We hebben ze vandaag op een huwelijksbeurs gezien en we vonden hun werk wel mooi en origineel. Alle reacties zijn welkom! Alvast bedankt!

Groetjes

Ellen
14-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1087


Marie
16-5-2009
 Meld misbruik18-1-2009 8:45:19

Hey!

Ik ben volop bezig met mijn uitnodigingen en we hebben besloten om ze bij Carta Rosa te laten maken. Ik kan alleen maar positief zijn over hen! super vriendelijk, snelle service, bij verschillende verbeteringen van de tekst op de uitnodigingen doen ze echt niet moeilijk. Ik kan alleen maar zeggen: SUPER!!

mvg,
Marie
16.05.2009



Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik18-1-2009 9:24:21

Hoi Ellen,
wij hebben onze uitnodigingen daar besteld. En we zijn super tevreden. We zijn eerst bij hen langs geweest in Brasschaat om alles even te overlopen. Ik vond het gemakkelijker dan kon ik daar de kleuren en lettertypen 'life' even bekijken, maar dat hoeft niet perse hoor. Je krijgt de proefvoorbeelden via pdf doorgestuurd en dan kan je eventuele wijzigingen doorgeven. Wij hadden onze kaartjes binnen de drie dagen nadat we ze besteld hadden. En iedereen is er echt enthousiast over. Als je wil stuur ik je onze uitnodiging wel even door. Mijn e-mailadres: ilsejansen25@hotmail.com

Groetjes
Ilse



Elke
7-3-2009
 Meld misbruik18-1-2009 10:20:47

Wij hebben er ook onze uitnodigingen besteld, en zijn er heel tevreden over. De reacties van de genodigden zijn ook super-positief!

Groetjes,
Elke



Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik18-1-2009 13:29:09

Heb ze gisteren ook op de huwelijsbeurs in gent gezien en inderdaad, ze leveren mooi werk!
Ga er ook over nadenken om ze daar te bestellen.



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik18-1-2009 13:42:03

Volgens mij zijn ze wel wat duurder dan bij de drukker! Klopt dat?



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik18-1-2009 18:18:07

@ Katrien,

Afhankelijk van welk formaat je neemt verschilt de prijs maar een klein beetje... op de website vind je alle prijzen terug. Het is ongeveer 260 euro voor 150 prints.... Ik heb er eigenlijk geen idee van of dit duur is of niet :-) Die prijs klinkt zeer redelijk voor mij....of ben ik fout? Ik heb met een andere drukkerij gesproken en in totaal kwamen de kosten zelfs hoger uit (vaste + variabele kosten) dan bij Carta Rosa. Wat denken jullie van de kostprijs van Carta Rosa? Duur? Alle reacties welkom! Bedankt!

Ellen



Marie
16-5-2009
 Meld misbruik18-1-2009 22:06:43

Hey!

ik vond het gewoon super gemakkelijk dat ze alles konden doen, menu, misboekje, gastenboek, stickers voor bedankjes etc... bij een gewon edrukker kunnen ze dat meestal neit allemaal. heb 2 offertes gevraagd aan zo'n organisatie dat vanalles doet en carta Rosa was bijna de helft van de andere offerte, dus ik dnek toch, heel redelijk. Bij Carta Rosa kunnen ze je ook helpen met de lay-out en tekeningen op de achtergrond enz.

groetjes,
Marie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info