Terug naar overzicht
hey, hier p ast toch ook wit op, met enkele kleurrijke bloemen. groetjes ellen
Rood past er ook wel heel mooi bij...
oud-roze engelse dikke rozen, wit/ecru,callasbruine bloemen zou ik persoonlijk niet nemen: dat komt bij mij wat 'verwelkt' over...groetjes!
Wij zitten in dezelfde situatie... wit kan ik helemaal niet nemen, als je kleed niet spierwit is, gaat dat niet mooi zijn...Wij zijn van plan om met champagnekleurige roosjes te werken. Voor het bruidsboeket, maar ook voor de bloemen op tafel, in de kerk, op de wagen, ...
Ik ken een koppel dat dezelfde kleurencombinatie van kleren had. Zij had een boeket met heel lichtroze rozen. Héél mooi!
Er zijn bruine anthuriums, orchideeën en dahlia's... En hier vond ik een boeket met bruine bloemen erin: www.nycityweddings.com/chat/topic-350490-1.html Maar ik denk dat je inderdaad met rood, lichtroze of oranje ook heel mooie dingen kunt vinden die bij jullie kledij passen :)
Mijn kleed was off white en mijn man zijn kostuum was bruin. Mijn bruidsboeket was in oud roze.. Ik vond het heel mooi passen
Witte rozen kunnen ook "gekleurd" worden. Komt er eigenlijk op neer dat ze de bloemen vooraf in gekleurd water zetten waardoor ze diezelfde kleur krijgen. Nadeel is dan wel dat de bloemen niet vers zijn (niet dat ze verwelkt zijn maar je moet weten dat ze toch enkele dagen vooraf in het gekleurde badje moeten)