Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzalen rond Sint-Niklaas

  9-12-2008 12:51:38
Hoi,

we zijn op zoek naar een geschikte feestzaal in de buurt van Sint-Niklaas. We zijn oa al gaan horen bij Salons Art Nouveau in Sint-Gillis, Tybeert in Lokeren, De Watermeulen in Kruibeke en het Kastelenhof in Stekene. Kunnen jullie ons helpen om de keuze wat te vergemakkelijken? We hebben een sterke voorkeur voor Art Nouveau, maar kennen niemand die daar is getrouwd en willen toch grag wat referenties, laat maar komen dus!

groetjes, Nele

Nele
5-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1393


Nele
10-10-2009
 Meld misbruik9-12-2008 13:16:55

Wij zijn bij het beslissen van de feestzaal eens gaan eten bij Tybeert, en het was daar echt heel lekker!

Uiteindelijk hebben we zelf voor De Lozen Boer in Lochristi gekozen...

Groetjes
je naamgenootje :-)



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 14:24:02

Wij hebben bij onze voorbereiding redelijk wat zaken bezocht. Ik heb daarvan alles op het forum gezet. Misschien kan je die berichten nog terugvinden. Het was in juli 2008.
Wij waren niet zot van Art Nouveau. Ze zijn zeker professioneel en ik heb daar nog geen slechte zaken van gehoord, maar het was onze stijl niet. Bovendien vinden wij het een probleem dat als het slecht weer is de middagreceptie tussen de gedekte tafels binnen wordt gehouden.
Het Kastelenhof in Stekene is wel mooi aan de buitenkant, maar de binnenkant vonden wij niet speciaal. Bovendien kost het daar veel geld en moet je nog op zoek naar een traiteur. Als je traiteur en zaal afzonderlijk neemt, dan kan er vanalles mislopen en die stress wilden wij ons besparen.
Naar de Watermeulen zijn wij niet geweest.
Misschien nog enkele mogelijke zalen zijn: 't Schalienhuys in Temse, Hof ten Damme, Zaal Olympia, Scala, hotel Serwir, in Stekene is er nog een zaal, maar kweet de naam niet meer (vrienden van ons hebben daar hun feest gegeven). Wij hebben gekozen voor het Hof van Keulen te Kallo. Dat is een zeer speciale zaal en niet iedereen vindt die stijl mooi.

Groetjes, Caroline (12/09/09)



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 14:26:11

nog eentje vergeten: 't Keysershof in Sinaai (wel duur en moeilijk met scheiding tussen zaal en restaurant)
groetjes, Caroline



katleen
18-4-2009
 Meld misbruik9-12-2008 15:19:17

Hallo,

Wij geven ons huwelijksfeest in Hotel Beveren.
De contacten verlopen daar zeer vlot en je krijgt de bruidssuite gratis ter beschikking!!

Groetjes,

Katleen
18/04/2009



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik9-12-2008 18:58:31

Ik heb al goede reacties gehoord van de rietgors in temse, en er is ook nog jan matthys in sint-gillis. Daar ben ik zelf al geweest voor een feest.. Erg mooie zaal



Melissa
6-12-2008
 Meld misbruik9-12-2008 19:07:01

Indien je Laarne niet te ver vindt: Kasteel van Laarne is echt goed. Wij hebben daar afgelopen weekend ons geslaagde huwelijksfeest gegeven.

Thomas en Melissa



Cindy

 Meld misbruik9-12-2008 22:03:07

Wij geven ons feest in tybeert, daar heb ik nog geen slecht woord over gehoord en zelf ook nog geen slechte ervaring mee, de eigenaar komt mij heel professioneel over en het klikt wel, ik kijk er al naar uit ;)
groetjes



Nele
25-4-2009
 Meld misbruik10-12-2008 9:01:09

Hier nog een naamgenootje :)
Wij hebben gekozen voor Scala, ik vind dit een prachtige zaal en een mooie tuin voor de namiddag receptie. De eigenaar komt voor mij ook proffesioneel over. Ik heb ook nog geen negatieve dingen gehoord, dus ik hoop dat alles goed gaat meevallen op 25/04/09.
Wij zijn ook gaan kijken in Art Nouveau, maar daar vond ik het nadeel dat je als het slecht weer is de receptie in de feestzaal zelf tussen de tafels en stoelen moet doen. Jan Matthys stond ons ook wel aan, maar ik vond de zaal nogal lang smal, maar voor de rest geen opmerkingen daar over.
Kastelenhof vond ik aan de buitenkant zeer mooi, maar de binnenkant en de meubels vielen ons enorm tegen. Je kan er wel iets mooi van maken door bv de stoelen te overtrekken, maar dat zijn dan extra kosten.
Kortom je moet kiezen voor de zaal waar je je het best bij voelt.
Veel succes nog!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-12-2008 17:50:13

Ook wij gaan ons trouwfeest geven in Scala in Beveren (30/7/2009). Supermooie zaal (oude cinemazaal met led-lichtjes op het plafond - net een sterrenhemel) en superlekker eten!
Groetjes!

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



philip

 Meld misbruik15-12-2008 15:07:46

Beste,
Hebben jullie de feestzaal www.schalienhuys.be reeds bezocht te Temse? Mooie locatie met prachtige tuin .Zeker de moeite om te bezoeken . Hebben nieuwe ideeën ivm buffet en diners
Vriendelijke groeten



Anne

 Meld misbruik28-12-2008 17:46:49

ga ook zeker eens kijken naar Zilte Zoen te Temse-Elversele.
Zeer mooie locatie en top van keuken.Hebben er al meerdere feesten gehad.Zeer ruime tuin waar de gasten toen aankwamen met een helicopter.Ec ht de moeite.



Veronique

 Meld misbruik14-1-2009 19:58:58

Ik zou terug voor Tybeert kiezen. het is echt de moeite waard. Wanneer je binnenkomt zie al je tafels zo mooi versierd. superprofessioneel!!



sofie
1-1-2009
 Meld misbruik15-1-2009 14:52:35

Als je mijn mening vraagt zeg ik Tybeert. Ik heb het al verschillende keren gezegd hier of dit forum, je feest is er werkelijk af. Oog voor detail, zeer lekker, attentvol en UITSTEKENDE bediening. Hiervoor staan een professionele uitbater en een ongelooflijke zaalverantwoordelijke garant voor. Veel succes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info