Terug naar overzicht
hey, Sophie,Hier hetzelfde probleem,...Maar een tijdje geleden ben ik een parfumerie binnengestapt (in de smedenstraat kan niet op de naam komen van de winkel) en daar doen ze ook smink en andere verzorgen.Mijn zus heeft zich daar laten maquilleren en het was echt heel mooi. Ze vragen een beschrijving van eventueel trouwkleed en bekijken je huid en je eigen wensen qua kleur of look.Ik denk dat dit 16 euro kost (max 20 euro)Ik ga er alsinds ook eens lang om een proef te laten doen.Groetjes Sophie 31.10.2009
Hallo,sofie,hier net hetzelfde probleem!Ik ben ook dringend op zoek naar een visagiste en woon in Oostkamp.Er is wel een soort firma (beautypartner) die de dag van je trouw aan huis je maquillage komt verzorgen,maar die zijn ontzettend duur.(Meer dan 205 euro zonder verplaatsingskosten!)Mocht je iets te weten komen.Laat je ons ook iets weten,aub?Een collega bruid in spé!
Hey Sophie,Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik weet welke parfumerie in de Smedenstraat je bedoelt!
Hey Sofie,Ik kan je wel helpen...dorina1@live.beMet vriendelijke groeten,Dorina
Ja ik denk dat er maar 1 is hé.En tzijn allemaal supervriendelijke mensen. Ook als je gewoon om info vraagt.Laat iets weten op forum mocht je langs zijn gegaangroetjes
Helaba,wij trouwen ook op 27 juni 2009 in de kerk van Damme, maar wij zijn van Oostkamp.Heb een tip gekregen van de vrouw van onze fotograaf en denk er eens deze dagen langs te gaan.GroetjesHeidi
oh, ja en als de afspraak gemaakt is, zal ik de tip (als het meevalt) wel prijsgeven, kan je voor of na mij komen!!!!Heidi