Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: rondreis Mexico

  5-11-2008 8:05:50
Hallo,

heeft er iemand ervaring met een groepsrondreis door Mexico?
Zoja, via welke organisatie hebben jullie dit geboekt?
Wij zijn nog ah uitkijken.
Groetjes, Kristien

Kristien

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1039


Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik5-11-2008 11:56:22

Wij hebben vorig jaar een rondreis gedaan door mexico met een groep. Dat was een week rondreizen en een week relaxen in een luxueus resort. Dit is heel goed meegevallen, ik zou het zeker aanraden als huwelijksreis en er was in onze groep ook zelfs een koppel op huwelijksreis mee. Wij zijn geweest met Sunjets.

Veel succes ermee
Groetjes,
Nathalie



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik5-11-2008 15:13:12

Hey Kristien,

We gaan in maart 2009 op rondreis door Mexico met Thomas Cook Discover en nadien ook nog enkele nachtjes luxe strandvakantie.

groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Petra
23-5-2009
 Meld misbruik5-11-2008 15:35:57

Wij zijn zelf rondgereden in Mexico! Je hoeft dan niet mee te draaien met de groep. Je gaat en staat waar je het wil en vooral wanneer je het wil! Geen gehaast als je net wat langer bij die ene tempel wou blijven maar ook niet extra lang blijven wachten terwijl je daar al lang weg wou.



Kristien

 Meld misbruik5-11-2008 16:34:25

Dag Petra, mag ik vragen hoe jullie dit dan uitgezocht hebben?
En is Mexico een beetje een veilig land om zelfstandig met de auto door te rijden?
Dat verontrust me een beetje.



Jill
23-5-2009
 Meld misbruik6-11-2008 9:15:55

Hoi Kristien,

Wij hebben 2 jaar geleden een rondreis door Mexico gedaan met Besttours. Dit was echt geweldig.
Eerst 2 weken rondreizen en dan nog enkele dagen uitrusten aan de geweldige stranden van Playa Del Carmen.
Er waren in onze groep ook een aantal koppeltjes op huwelijkreis en die kregen telkens een betere kamer of een bruissuite of wijn of fruit op de kamer ...
Echt wel een aanrader eigenlijk.

Groetjes,
Jill



Kristien

 Meld misbruik6-11-2008 17:21:28

Dag Jill,
bedankt voor info. Heb de site al eventjes bekeken en ziet er prima uit.
Momenteel staat er wel enkel winteraanbod op. Dus je kan maar reserveren tem 16/03/09 vertrekdatum. Zijn jullie toen wel id zomermaanden geweest? Wij trouwen in mei.



Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik6-11-2008 17:43:27

Hey Kristien

Bij Neckermann kan je al Mexico boeken tem eind oktober 2009. Zij bieden zowel groepsreizen aan als verlengingen in heel mooie en luxueuze strandhotels.
Succes!



Petra
23-5-2009
 Meld misbruik6-11-2008 20:13:52

We hebben dit gewoon geboekt via Neckermann. Een uitgestippelde rondreis met een huurauto. Je hotels liggen dus wel vast en je route ook.

Veilig? Ja hoor wij hebben daar niks problemen gehad. Als je natuurlijk ervan houdt om de massa te volgen, is er natuurlijk geen probleem met een geleide rondreis.

Moest je meer info willen, dan geef je maar een seintje.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums