TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
|
1-11-2008 17:35:04
Hoi,
ik neem er geen. Ik heb twee jaar geeleden gemerkt hoe mijn zus dat boeket eigenlijk vaak meost opzij leggen, of even aan mij geven, of bijna vergat... Ik heb zelf ook geen zin om dat vast te houden en heb liever mijn handen vrij.
Groeten, Joke
|
|
jessy
12-6-2009
|
1-11-2008 17:37:00
Ja, zo dacht ik er ook over, maar tis toch cliché een bruidbooeket hé.
Groetjes
|
|
Heidi
13-9-2008
|
1-11-2008 20:04:16
Ik had er wel eentje, maar die had mijn schoonmoeder zelf gemaakt, en had dus wel emotionele waarde. Ik heb het toch op veel momenten in handen gehad, en op de tafel in het gemeentehuis en op de eretafel lag dat toch mooi. Ik wou mijn uitgooien op de avond, maar heb een kleiner boeketje uitgegooid en het groot aan een vriendin gegeven die volgend jaar trouwt. Ik heb mijn dus niet gehouden, en ook niet gedroogd. Het was heel mooi en ben heel blij dat mijn vriendin er blij mee was, en ik heb mooie herinneringen op de foto. Hoewel het soms niet handig was, zou ik het toch gemist hebben. Het is ook wel heel leuk om te krijgen bij de ontmoeting met je man.
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Kim
2-8-2008
|
2-11-2008 10:33:47
Hoi, Ik heb er nog niet bij stilgestaan dat een bruidsboeket "hinderlijk" zou kunnen zijn. Het was voor mij iets dat het gewoon "af" maakte. Achteraf bekeken bij de foto's, springt het er overal wel uit, omdat ik voor een rood boeket ben gegaan. De foto's zouden niet hetzelfde zijn zonder dit boeket, daar was iedereen het over eens. http://erwinenkim.bruiloftsite.nl groetjes Kim reeds 92 dagen getrouwd!
|
|
Inneke
19-9-2009
|
3-11-2008 11:44:23
Er zijn tegenwoordig ook allemaal andere mogelijkheden zoals een boeket met een touw aan zodat je het eigenlijk als tasje kan laten hangen aan je arm (minder draagwerk). Ikzelf vind het het geheel wel afmaken. En dan vooral als je je aanstaand het laat uitkiezen (wel tips geven hé)
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|