Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  30-10-2008 12:44:41
Wij trouwen op 4 juli '09!
Er is nog veel werk aan de winkel, zoals ook het kiezen van een bestemming voor de huwelijksreis!
Het mag binnen en buiten Europa zijn.
We houden van een bestemming waar er 's avonds nog heel wat te doen is (beetje zoals Miami, Lloret de Mar, Salou, maar daar zijn we al eens geweest).
Vorige zomer maakten we een rondreis door Florida, wat super was!!!
We twijfelen nog tussen een typische strandvakantie of terug een rondreis, of misschien een combinatie van beide!
Hopelijk kunnen jullie ons aan wat ideetjes helpen!

Cindy
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 862


Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik30-10-2008 13:38:46

Hoi Cindy,
wij trouwen ook op die datum en ben ook nog op zoek naar een strandvakantie met beetje rondreis en uitgaansmogelijkheden.
Laat me iets weten als je al wat ideeën hebt of al hebt meegemaakt, welke reisbureaus etc...
Veel geluk nog. Groetjes, H.



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-10-2008 13:39:14

Tja, alles hangt natuurlijk af van jullie budget. Één van onze mooiste vakanties was Punta cana in de Dominikaanse republiek. Prachtig weer, tropisch strand, lekker eten in het hotel en fijne animatie (Riu Naiboa).
Enkele maanden geleden zijn we twee weken in de Seychellen geweest en dat was uiteraard ook super! Maar deze bestemming ligt in een hoge prijscategorie. Het is pas de moeite waard als je veel uitstappen doet en aan eilandhoppen gaat doen.
M'n beste vriendin is enkele jaren geleden in Bali op huwelijksreis geweest en dat was volgens haar ook een echte aanrader.
Thailand lijkt me ook wel wat!
So many places to go and so little time (and money ;-))!



Nele
6-6-2009
 Meld misbruik30-10-2008 13:40:35

Hoi Cindy,


Wij hebben deze week onze rondreis door het westen van Amerika vastgelegd.
We gaan eerst 10 dagen met een huurwagen rondrijden (LA, Las Vegas, San Francisco, Yosemity Park) en dan nog een tussenstop van 5 dagen NY.
We doen elk jaar al een strandvakantie en we wilden volgend jaar iets specialer doen.



Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik30-10-2008 14:12:41

Hallo,

Wij hebben ook een combinatie voorzien tussen rondreis en strand wij gaan eerst randreizen in cambodje en vietnam en dan blijven we op het strand in Vietnam

Veel succes met je zoektocht



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik30-10-2008 14:40:59

Hoi Cindy,

wij trouwen op 9 mei 2009 en vertrekken daarna meteen voor 12 dagen naar Mexico. Zelf verkiezen we een rustige vakantie, maar ik denk dat je in Playa del Carmen en Cancun zeker wel het nodige vertier zal vinden.

Groetjes,

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik31-10-2008 16:13:48

Hoi naamgenootje,

Wij trouwen 13/06/2009 en hebben gekozen voor Bali, combinatie van cultuur, natuur, luxe en strand.
Natuurlijk je zit in onze zomer, dus moet je er rekening mee houden dat het op veel bestemmingen regenseizoen is.

Wat ik ook super vind is een cruise, heb net klanten gehad die een cruise in de Caraïben hebben geboekt met een verlenging in Aruba, zeker ook een droomreis!

Moest je info zoeken mag je mij altijd mailen: travelangelke@yahoo.com want ik heb een eigen reisbureau, dus...laat maar horen als je iets wil weten.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums