Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini-kostuum bruidskindje

15-10-2008 17:15:36
Hey,

'k heb een bruidskindje van 7 jaar. We zouden hem graag in een kostuumpje laten voorlopen, eventueel een jacket (dus met de sleppen langs achter). Waar zouden we dit kunnen huren? West-Vlaanderen graag

Bedankt

Ellen
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 959

leen
4-7-2009
 Meld misbruik15-10-2008 18:47:16

Hallo
Ik weet dat er alleszins zo'n winkel is in Oostende, waar je dat kan huren. Maar ik weet de naam niet, het is in de winkelstraat.
En in Menen (ergens in de barakken) kan je zo'n kostuumpjes kopen voor heel weinig geld, heb ik horen zeggen.
Veel succes met je zoektocht!!

Tine
14-3-2009
 Meld misbruik15-10-2008 19:31:14

In de meeste winkels waar je kostuums voor heren kan huren, hebben ze ook de kostuumpjes voor kindjes.
Bij gentlemen in izegem hebben ze ze zeker, ook bij scarpellini in oostende, verovan in oostrozebeke ook denk ik. In Torhout is er ook een, bruidsmode Steven dacht ik...
Succes bij het zoeken.

els
17-10-2008
 Meld misbruik15-10-2008 21:24:57

Ik vermoed dat je die ook makkelijk vind in Gent in turkse bruidswinkels, of turkse winkels waar ze suitekledij verkopen.
Heb al veel turkse jongentjes met een heel schattig kostuumpje gezien als ze op school op de foto moeten. heel schattig hoor.
groetjes Els

evy
1-3-2009
 Meld misbruik16-10-2008 14:50:29

Wij kochten het kostuumpje van ons zoontje bij humpiedump in Nederland. www.humpiedump.nl
Wij maakten een uitstapje naar ginder en kwamen volledig gekleed terug. Schoentjes, kostuumpje, hemdje+1reserve en een dasje voor amper 85€.
Zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader!

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik17-10-2008 9:43:56

Hallo,

Wij zijn vorige week getrouwd en onze bruidkinderen hadden ook een jacket aan. Die kwamen van bij Vanwynsberghe in Kuurne. Supervriendelijke mensen daar!

Groetjes

AS
13-9-2008
 Meld misbruik22-10-2008 9:42:28

Dag Ellen,

een van onze bruidskindjes had ook een kostuumpje aan van Vanwynsberghe in Kuurne. Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...