Terug naar overzicht
HalloIk weet dat er alleszins zo'n winkel is in Oostende, waar je dat kan huren. Maar ik weet de naam niet, het is in de winkelstraat. En in Menen (ergens in de barakken) kan je zo'n kostuumpjes kopen voor heel weinig geld, heb ik horen zeggen.Veel succes met je zoektocht!!
In de meeste winkels waar je kostuums voor heren kan huren, hebben ze ook de kostuumpjes voor kindjes.Bij gentlemen in izegem hebben ze ze zeker, ook bij scarpellini in oostende, verovan in oostrozebeke ook denk ik. In Torhout is er ook een, bruidsmode Steven dacht ik...Succes bij het zoeken.
Ik vermoed dat je die ook makkelijk vind in Gent in turkse bruidswinkels, of turkse winkels waar ze suitekledij verkopen.Heb al veel turkse jongentjes met een heel schattig kostuumpje gezien als ze op school op de foto moeten. heel schattig hoor.groetjes Els
Wij kochten het kostuumpje van ons zoontje bij humpiedump in Nederland. www.humpiedump.nl Wij maakten een uitstapje naar ginder en kwamen volledig gekleed terug. Schoentjes, kostuumpje, hemdje+1reserve en een dasje voor amper 85€.Zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader!
Hallo,Wij zijn vorige week getrouwd en onze bruidkinderen hadden ook een jacket aan. Die kwamen van bij Vanwynsberghe in Kuurne. Supervriendelijke mensen daar!Groetjes
Dag Ellen,een van onze bruidskindjes had ook een kostuumpje aan van Vanwynsberghe in Kuurne. Groetjes!