Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

salons Roskam Merelbeke

  13-10-2008 14:37:42
ik wou toch even iets kwijt
Mijn verloofde en ik besloten ons feest in feestzaal Roskam halweg december 2008 te doen.
Helaas er is wat spanning geweest tussen mij en schoonma (Plots begon zij alles te regelen wat de suite betrof, terwijl het gewoon een huwelijk voor de wet was... Op dat moment had mijn vriend iets teveel stress op het werk en door zijn té braaf karakter kon hij niet ingaan tegen zijn ma en ik was op dat moment te moe en te boos dat ik toen zei dat er geen feest kwam op haar wijze zoals zij het wou). Dus door alle omstandigheden is er een einde gekomen aan ons huwelijksfeest MAAR we wilden eigenlijk gewoon alles verschuiven naar een latere datum in 2009.
Want tussen ons gaat het perfect maar plots was het niet ons feest meer maar die van mijn schoonma. We willen nog altijd trouwen maar wilden gewoon alles wat laten afkoelen en wat meer tijd geven voor onszelf nu. Mijn vriend is vorige week na zijn werk naar de zaal geweest maar daar wilden ze het feest niet vershuiven en ons voorschot van 750 euro houden ze!? We mochten blij zijn dat ze geen extra kosten aanrekenden!
De zaal ligt pas vast van halfweg september, is op een vrijdag en het is toch niet echt fair dat als er een ander feest zou zijn we nog het voorschot niet terug krijgen. Vind het allemaal heel erg commercieel. Begrijp dat je niet zomaar kan afzeggen maar zelf geen beetje begrip opbrengen en de datum laten verschuiven kon absoluut niet.
Heel jammer.
Wou gewoon hier op het forum eens laten weten aan de bruidjes: Zorg dat je alles zelf onder controle kan hebben. Want hoe goed ik nog met mijn schoonma overweg kwam toch heeft ze proberen alles zelf volgens haar wens proberen te doen. Ten koste van mijn verloofde en ik. En dan krijg je nog alle rompslomp erbij na al het werk dat we al deden om een zaal te vinden ...om alles terug af te zeggen.

Anja

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1180


Lien
16-2-2008
 Meld misbruik13-10-2008 19:34:46

Anja, da's echt jammer om te horen... heb je een kopie van je contract? Staat dat erop? Vind het echt spijtig dat de feestzaal geen begrip toont. Ik was zelf en winterbruidje en ben het wel volledig met je eens dat je 100% moet kunnen gaan voor de voorbereidingen van je feest... Wij hebben ons feest gegeven 2 km verder in Salons Caipirinha en hadden niets dan lof, ben zeker dat die uitbaters wel begrip zouden hebben voor menselijk leed en er niet van zouden profiteren.
Hopelijk ebben de spanningen vlug weg. Veel succes!



frederick
18-9-2009
 Meld misbruik28-1-2009 20:50:16

hallo , ik wil eventjes reageren op dit bericht, wij trouwen op 18 sept 09 en geven ons feest in salons roskam , nadat wij daar ooit zelf een feest hadden bijgewoond was voor ons de keuze vlug gemaakt , voordien waren wij ook langsgeweest in de caipirinha in merelbeke en hebben daar zelfs gegeten ook maar onze keuze ging toch uit naar de roskam, nu wat betrefd het al dan niet terugkrijgen van het voorschot , bij ons werdt ons dit vanaf het begin medegedeeld dat onder geen enkel geval het voorschot wordt terugbetaald enkel bij overlijden van èèn vd trouwers en dit staat ook duidelijk vermeld op ons contract.



Anja

 Meld misbruik29-1-2009 16:01:46

ja, dit werd ons ook duidelijk gezegd. Kon ik veel weten dat na een maand pas de zaal gereserveerd te hebben ons huwelijk afgelast werd. Pas 3-4 maand later zou het feest plaats vinden. Ik begrijp ook niet goed dat ze diezelfde avond een ander feest geven en wij ons voorschot niet terug kregen. En mijn vriend had zelfs eerst voorgesteld om de datum te kunnen opschuiven naar een latere datum maar dat kon toen ook niet ?! Kan er dan geen enkel begrip getoond worden en wordt alles zo commercieel gezien ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info