Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdoos

  15-6-2005 15:36:23
Ik ben op zoek naar een originele doos om het geld op de receptie en het feest in te stoppen.

Heeft er iemand misschien een ideetje?

Dank u
Kelly
nog 17 dagen te gaan

Kelly
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2903


davine
31-3-2006
 Meld misbruik15-6-2005 17:14:55

Ten een vriendin van mij vorig jaar trouwde hebben wij hebben we een stevige doos gekocht in blokker en hem dan bekleefd met allemaal foto's van haar en haar man van toen zij klein waren en dan telkens wa ouder en dan ook foto's van zij samen. Je kan zo een doos ook bekleven met fot's van je vrijgezellenfeest;... .



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik15-6-2005 17:23:52

Kijk eens op www.bruidsparadijs.be .
Daar hebben ze tal van hebbedingetjes.


Groetjes,

Isabelle



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik15-6-2005 18:11:59

hey, je kan eens gaan kijken bij Ava-papierwaren. Daar hebben ze grote harten met een gleuf voor de omslagen. Groetjes Cindy



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik21-6-2005 9:31:03

Hallo,

Wij zijn dit weekend naar onze zaal geweest. Zij hebben van die leuke oude melkkruiken die we mogen gebruiken. Tijdens de receptie en het onthaal van de gasten staat deze kruik gewoon naast ons en daarna mogen we alles in de kluis steken (wij krijgen hiervan de sleutel).
Groetjes,
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...