Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Flessen met uitnodiging

  3-10-2008 10:37:55
Hallo,

Wij zijn aan het overwegen om als uitnodiging een opgerold papier in een fles te steken. Heeft iemand hier al van gehoord en zo ja weten jullie hoeveel zo een flesje kost? Enig idee hoe zoiets kan verstuurd worden (en wat dat dan kost)?

Groetjes

Katrien
14-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1382


funfoto

 Meld misbruik3-10-2008 10:55:36




aurelie
19-9-2009
 Meld misbruik3-10-2008 11:04:21

Katrien,

ik heb al zo flessen en dozen in de Ava gezien. Daar kan jij denk ik jouw wens vinden. voor de transport kosten heb ik geen idee van. In jouw plaats zo ik 1 voorbeeld model maken en naar de post gaan voor dat je alles voor koopt.
groetjes



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik3-10-2008 14:00:47

Wij doen dit ookper flessenpost. Ik heb mijn flesjes (zonder dop) gehaald bij www.ebottles.be . Ik heb voor zo'n 120 flessen denk ik 70 euro betaald. Zij hebben ook een speciaal type fles die gemaakt is voor flessenpost en waar je gewoon een postzegel kan op plakken. Hoeveel je dit moet frankeren weet ik wel niet...



sarah

 Meld misbruik3-10-2008 14:28:57

Op deze site http://www.mijnwebwinkel.be/winkel/Zizou/ vind je ook flessen je kan er zelf een tekst opschrijven. Heb er zelf al besteld en ze waren echt mooi en optijd geleverd



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-10-2008 22:52:53

www.flessenpost.nl



dennis
2-8-2008
 Meld misbruik6-10-2008 13:12:10

en ook: www.flessenpost.be

wij hebben ze daar gehaald, was echt heel tof

je kan ze opsturen, maar wij hebben ze allemaal rondgebracht, was veel persoonlijker en supergezellig!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info