Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodiging avondfeest/receptie

  1-6-2005 9:37:48
Dag trouwers!

Wij zijn nog op zoek naar een leuk maar kort tekstje om aan de mensen te zeggen dat ze op het avondfeest of op de receptie gevraagd zijn.
We willen er graag op een leuke manier bijvragen dat bevestigen, want ik lees dat zoiets vaak laat of niet gebeurt (mijn verloofde had volgend idee: "enkel een zwijntje geeft geen seintje", maar daar ben ik het niet zo mee eens :) ) Heeft iemand een leuk idee of een tip waar ik hiervoor terecht kan?

Alvast heel erg dank!!!
Gaelle
16.09.2005

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 5690


Nele
2-9-2005
 Meld misbruik1-6-2005 10:13:04

Wij doen het volgende:

" 's Avonds vieren wij feest in ... (adres).
Vanaf ...u verwachten we je daar!

Laat ons zéker weten of je komt of niet en met hoeveel je komt, dan houden we een plaatsje vrij...
Bel ons voor ... op het nummer ..."

Eenvoudig, maar ik hoop dat het werkt. Hoewel... Een vriendin van me had dat ook heel duidelijk gevraagd, maar ze moest uiteindelijk nog een heleboel mensen bellen om het te vragen, hoor... Tsja...
Groetjes,
Nele




Ann
2-7-2005
 Meld misbruik1-6-2005 10:22:17

Hoi,

Wij hebben gezet "graag een seintje voor XXX op nr.XXX"
Ik heb bevestiging gevraagd voor 13 juni en ik moet zeggen dat er nu misschien al 10 % heeft geantwoord (niet veel hé), ik vrees dat we nog zullen moeten rondbellen.
Eigenlijk vind ik het nog een leuk idee van je vriend.

Groetjes,
Ann



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik1-6-2005 12:13:03

Hoi
ik weet niks speciaal maar ik wil alleen zeggen dat van je verloofde vin ik wel iets hebben zo schattig.en zo is iets anders

grts 10.06.2006



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik1-6-2005 14:51:49

wij hebben op onze uitnodigingen het volgende tekstje gezet:
op../../.. gaan ..... en ..... trouwen.
Daarna gaan ze om ..uur een leuk feestje bouwen.
dus heb je zin in plezier kom dan met ons mee naar hier ..........
als dan wilt meevieren,
breng jouw antwoord dan per telefoontje of post naar hiere.
groetjes sarah
nog 16dagen



Belinda
12-9-2015
 Meld misbruik28-3-2015 21:36:34



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info