Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

t&b productions

  22-8-2008 8:05:11
hey iedereen,

Heeft er iemand van jullie ervaring met t&b productions zijn deze goed en deftige foto's. Ik vind nergens fotos die ze hebben gemaakt. En de videofilm?

Laten jullie iets weten alle info is welkom.

Dank je

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 539


Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik22-8-2008 8:39:14

Dag Nele,

Ik heb ze in mei, juni een mailtje gestuurd maar heb tot op vandaag nog geen afspraak. In de zomer konden ze niet komen want dan hadden ze een project in het buitenland, we zouden een afspraak regelen vanaf half augustus. Heb hen van maandag al terug een mailtje gestuurd maar nog niets terug ontvangen.
Ik hoop snel iets te ontvangen want ik wil dringend een beslissing kunnen nemen!

Groetjes,
Kaat





sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik22-8-2008 10:20:31

Hallo,
ik had hen in mei ook een mailtje gestuurd en heb tot op heden nog geen antwoord, nu hoeft het ook niet meer, achteraf bekeken vond ik ze ook erg duur.
Sylvia



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-8-2008 13:32:12

Hey Nele,

Wij hebben heb geboekt voor ons huwelijk volgend jaar, wij hadden snel antwoord op onze mail en snel daarachter een afspraak die héél goed verliep. Wij betalen 700 euro voor het all in pakket.

Contacteer ze eens, een afspraak kost niks hé ;)

groetjes

Cindy

13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Cindy

 Meld misbruik22-8-2008 15:34:45

ik vond het ook raar dat ik nergens een foto vond van hen. Heb hier een tijd geleden dezelfde vraag gesteld en kwam geen eactie op, buiten van hen zelf, dus ik heb er mijn bedenkingen bij.
Ondertussen is onze fotograaf geboekt (christ villez), afspraak verliep vlot, ik heb er echt vertrouwen in

groetjes



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 20:27:46

Hey,
Wij hebben net onze film toegekregen en wij zijn tevreden! er zitten kleine stukjes (een 3-tal) in van een sprookjesfilm dat dan terugslaat op wat er echt gebeurd!Voorbeeld? In het filmpje wordt er een bruggetje getoond waar de prinses en haar prins opstaan, daarna schakelt het filmpje direkt over op onze fotoshoot... Waar ik en mijn ventje op een bruggetje in het park staan! zeer leuk!net een sprookje.
Tijdens de opnames moesten we 1,5 min zwaaien. Dit gebruiken ze voor het einde van de film, heel leuk gevonden!!
Groetjes,
patricia



Liesbeth
16-5-2009
 Meld misbruik10-11-2008 15:51:47

hey nele,

ik probeerde ze reeds een half jaar een afspraak te maken; maar tot nu toe weinig reactie..
stelde dezelfde vraag als jij reeds 2 maal op deze site en kreeg geen enkele positieve
reactie!

ik heb serieuze twijfels!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info