Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Etiquette uitnodigingen

  24-5-2005 14:57:02
Hi

Wij trouwen op 20 augustus 2005, dus nog een drie - tal maandjes te gaan. Heel veel dingen zijn al geregeld, waar ik natuurlijk super blij om ben. Nu had ik een vraagje, wie weet wanneer de uitnodigingen bij de genodigden moeten zijn (hoeveel weken op voorhand), moet je ze persoonlijk wegdoen, of kan je ze opsturen...


Groetjes
Kristof en Barbara

Barbara
20-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1828


els

 Meld misbruik24-5-2005 15:14:18

Ik denk dat beide kunnen. In mijn familie wordt dat opgestuurd of in de bus gedropt. bij mijn toekomstige man is het echter traditie dat de nonkels en tantes persoonlijk worden uitgenodigd. De neven en nichten worden in de bus gedropt.

groetjes,

Els en Stefan



An
24-9-2005
 Meld misbruik24-5-2005 15:46:14

ca. 6 weken op voorhand moeten de mensen hun uitnodiging hebben. De naaste familie (tantes en nonkels) nodig je persoonlijk uit. Normaal weten zij ook al lang van je trouwplannen en hebben zij die dag al la,g in hun agenda staan, maar officieel hoort het zo en dan zie je ze ineens nog eens even.
De rest verstuur je met de post. Als je het echt volgens de etiquette wil doen, mag je zelfs bij de buren geen uitnodiging in de bus steken. De postbode wel.



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik24-5-2005 17:49:52

Hallo,

Ik trouw op 19 augustus 2005.
Normaal gezien een 6-tal weken voordien maar in zal toch al vanaf tweede week van juni beginnen omdat sommige in verlof zijn of gaan. Mijn geval is zelfde zoals els. Traditiegetrouw bij mijn vriends kant persoonlijk gaan afgeven. Andere doe ik per post of in bus.


Isabelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info