Terug naar overzicht
Voor alle duidelijkheid, het is gewoon een A4 dubbel geplooit, zoals de meeste misboekjes zijn.mvg Liesbet
Hallo!een collega van mij heeft haar trouwboekje geperforeerd en dan in de gaatjes 2 moeren en bouten) erin gedraaid. Ik vond dat echt wel heel origineel, de blaadjes blijven perfect zitten, het is proper en geen prutswerk met lintjes en nietjes. Misschien een idee?alvast veel succes!
Hoi,Als je het geniet wilt hebben heb je twee mogelijkheden of je schaft je zo'n grote nietjesmachine aan of je gaat naar een copycenter.Ik heb voor ongeveer 50 boekjes 10 euro betaald geniet en geplooid en bijgesneden.Hou er rekening mee dat je ze niet mag plooien als je ze binnendraagt het lukt dan niet zo goed om te nieten naar het schijnt. Daar worden ze dan eerst geniet en geplooid en dan wordt de rand netjes bijgeknipt anders komt die uit uw kafje en dit is niet zo netjes.hopelijk heb je hier iets aan.groetjes Nathalie
Ik heb altijd gedacht dat dat met een 'niet-pistool' gebeurd. Ik weet eigenlijk niet of dat bestaat maar ik veronderstel dat het zoiets moet zijn als een spijker-pistool.Iemand hier al van gehoord?
Ik heb het even zelf opgezocht en het bestaat: http://www.4office.be/products3.asp?pb=Ga+verder+als+pa... Wel opletten met dat geniet. Pas nog naar een huwelijk geweest en de nietjes waren niet mooi op de plooi. Gevolg: eerste helft leest perfect, tweede helft van het boekje kan je niet zo makkelijk omplooien.Groetjes!
Ons misboekje is vierkant! De kaft is iets groter (ook vierkant) en ik ga het toemaken met een bijpassend lint , boekje toe doen en het strikje aan de buitenkant toestrikken!Groetjes