Terug naar overzicht
hey,wij gebruiken ook 2 liedjes 1 voor mijn ventje en de suite die gaan binnenkomen op i dont wanna miss a thing van aerosmith.en dan kom ik met mijn broer ik zit eigenlijk een beetje vast met de keuze. maar het zal inderdaad als je 2 liedjes hebt wat langer duren maar ik was eigenlijk van het gedacht als iedereen op zijn plaats zit de muziek stilletjes te laten uitlopen en zo over te gaan naar het volgende en wanneer ik dan vooraan bij mijn ventje kom om dit ook te doen.dan is de tijd toch wat korter of zou dit niet zo een goed idee zijn?anders zit je toch direct aan een kleine 10 minuten he.groetjes debbie
Wij hebben ook 2 liedjes een voor mijn mannetje en de suite en een voor mij als bruidje!Als je liedje wat lang is dan laat je het toch al spelen en begin je pas in het midden binnen te komen...http://silkeenmichael.briloftsite.nl
hoi,wij hadden ook 2 liedjes. Een voor mijn man en de suite en een voor mij. Mijn man heeft "adobe audition" en hiermee kan je liedjes knippen en plakken en ze laten "faden". Wij hadden dus als 2e nummer "starlight" van Muse maar dan de ingekorte versie. Altijd handig.Groetj
Wij hebben ook twee nummers, het vergt even inschatten maar ik denk dat het mooi zal zijn.Zo hebben we theme song forest gump als eerste, dit duurt bijna 8 min.Onze ceremoniemeester gaat teken doen om dit op te zetten als ze ons in de verte ziet aankomen.Dan kunnen we ons klaarzetten en hebben de mensen dit mooie lied al als smaakmaker.Dan komt dus de suite en mijn verloofde met zijn mama hierop binnen.Het wordt dan helemaal uitgespeeld.Dan start voor mij en mijn papa from this moment on van shania twain. Ook best een lang lied maar we gaan het helemaal laten uitspelen ook als we dan al vanvoor staan omdat ik het te mooi vind om af te breken!succes!