Terug naar overzicht
Van mij mochten ze allemaal dragen wat ze wilden.
Dag Marijke,Ik zit met hetzelfde probleem.De suite vraagt ook wat ik wil en wat niet.Voor mijn part dragen ze allemaal wat ze willen en heb hen dat ook zo gezegd.Als antwoord krijg ik dan wel dat er toch een beetje uniformiteit moet zijn...Ik ken mijn ma en mijn zus hun stijl. Mijn toekomstige schoonmoeder en schoonzussen hun stijl ook, maar niet iedereen past in hetzelfde.Van niemand hun keuze heb ik schrik, behalve die van de vriendin van mijn broer...Ze heeft nogal de neiging zich op de meest onmogelijke glegenheden nogal schaars te kleden ;-)Ik blijf erbij, dat ze het zelf uitvechten en aandoen waar ze zich het best in voelen !!!Nu ja, misschien dat ik hier binnen een paar maanden een mega hulp inroep natuurlijk.Als je echt iets in gedachten hebt, zeg het hen dan maar.Ik heb dit weekend van een vriendin gehoord dat ze ons wou vragen als bruidsmeisjes, zoals in amerika, maar niet durfde.Ondertussen zijn ze een jaar gelukkig getrouwd.Spijtig dat ze het niet durfde vragen want ik had het zeker willen doen!GroetjesSofie