Terug naar overzicht
hey, iedereen dezelfde kleding laten dragen, is niet evident. Ik had gevraagd of ze allemaal iets met bruintinten wilden draden, kort, lang, ... maakte niet uit, en dat was al een probleem... Als je de mannen een kostuum gaat laten huren, kan je het bij hen wel doen... Alsiedereen het zelf ziet zitten, is allemaal hetzelfde wel mooier vind ik, maar ja, als ze het dan achteraf niet meer kunnen dragen, of het is niet 100% hun goesting, hebben ze er wel heel veel geld voor betaald, he...Veerle
Tja, mijn getuige vroeg ook telkens aan mij wat ik verwachtte... maar ik verwachtte niets omdat ik wist dat ze mooi gekleed zou zijn... op haar trouw had ze wel gevraagd dat de vrouwen in het lang zouden zijn, maar broek of rok maakte niets uit.Ik heb wel wat moeite met mensen die van hun suitevrouwen verwachten dat ze suitekleren dragen want da's toch een ganse kost (tenzij je het als bruidspaar allemaal zelf betaalt). Maar goed, da's mijn mening.Groetjes
het mooiste is dat de suite dezelfde kledij draagt als de bruidegom, de bruidegom natuurlijk iets extra zoals langere vest of zo een vestje zonder mouwen onder de vest(weet niet hoe het noemt) of een ander kleur hemd.Wij gaan dit zo doen en iedereen van de suite gaat zijn kostuum huren.Ik weet niet vanwaar je bent maar typ op gouden gids verhuur ceremonykledij in en je vindt vanalles terug.wij zijn naar de witte duif in Leuven gegaan.Onze suite betaald 70€ voor hun kostuum, mijn toekomstige iets meer.Zo heeft iedereen een mooi kostuum voor weinig geld.Het werkt zo, je kiest een kostuum, en de suite gaat wanneer ze willen, passen.De dag voor de trouw haal je alles op en de dag na de trouw breng je alles terug.Gaan wij ophalen bij iedereen.De vrouwen kiezen wat ze willen.Hopelijk heb ik je geholpen
Nog iets extra bij mijn vorige bericht, de suite betaald hun kostuum zelf, 70 e is veel geld maar iedereen was enthousiast omdat de meesten toch een nieuw kostuum wouden kopen en zo veel geld besparen daarom dat ik typte dat het goedkoop is, voor hen dan :-)
Wij hebben als 'dresscode' voor de suite meegegeven: heren in jacquet (wij huren dit voor hen) en dames cocktail. Qua kleuren & stijlen mochten ze verder zelf kiezen (m.u.v. wit & beige).GRNele
Hoi,ik vind dat jij mag beslissen, het is jouw trouw. Ik moest vorig jaar "verplicht" in een lange suite lopen en was er eerst niet zo voor (omdat ik dacht dat het superduur ging worden), maar als je goed zoekt, vind je best wel goedkope dingen! Dus dat argument vervalt! (met als gevolg dat mijn suite ook lang is ;-) )Jij mag kiezen wat jij het mooiste vind, het is jouw dag!Groetjes