Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen morgen en geven ons feest in 't Molenhof in zwijnaarde. We hebben er al enkele feesten meegemaakt en het is al altijd dik in orde geweest. Heel lekker eten en zeer goede service.Wij vinden het alvast een aanrader. Ze zijn ook heel sterk in hun prijs-kwaliteit, wat toch ook heel belangrijk is.Groetjes, Katrien
OOOh super dikke proficiat...ik wens jullie alvast een stressloze en superdag toe!!! Maak er vooral jullie dag van...Ik schik pas in 2009 te trouwen...dus nog volop op zalentocht...Hoe ziet je dag eruit??? Nerveus??
Sinds deze morgen ben ik nerveus geworden, ik ben deze morgen om 5u wakker geworden. Momenteel is het terug wat beter met de zenuwen :-) We zullen wel zien wat het geeft deze avond als ik moet gaan slapen. Ik ga deze avond bij mijn ouders gaan slapen. Morgenvroeg komt mijn toekomstige me dan ophalen. In de voormiddag is het de photoshoot, dan verrassingsbrood bij hem thuis, daarna de ceremonie en familiefoto's en daarna kan het feest beginnen. Na 13 maanden voorbereiden is onze dag er eindelijk!Geniet van de voorbereidingen!Groetjes
amai...ben al nerveus in uw plaats :) Zal wel super worden...Genieten van die voorbereidingen, pfff ben al aan t stressen om een zaal te vinden of te zoeken... (m'n vriend is van A'pen, m'n familie van Brugge...dus wat wordt de locatie...man man man :)Hoe begin je aan zo'n organisatie...ook e big question...13 maanden voorbereiding ... en ik d8 ergens wat te vinden voor september volgend jaar..:)Hoe is jullie feest ingedeeld?Is het molenhof een mooie zaal? Want vind de website redelijk onduidelijk, en schappelijk qua prijs? Voor welke menu zijn jullie gegaan?
Stuur me anders eens een mailtje, zal gemakkelijker gaan via mail.katrien09082008@hotmail.com
als ge e mailke krijgt van flygirldeepa@hotmail.com, that's me ;)