Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen op cd-rom

  25-11-2003 16:25:37
Hallo,
is er iemand die mij misschien kan vertellen waar ik uitnodigingen op cd-rom kan laten maken? Ik heb al een website gevonden van Spark of Honour, maar dat is een Nederlandse firma en ik vraag me af of er zo niemand in Belgie bestaat.
Alle andere originele ideeen zijn steeds welkom, zolang het maar geen klassieke kaart is uit al die boeken die je bij iedere drukkerij vindt.
Alvast bedankt.
Elke

Elke
12-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2004


Letitia

 Meld misbruik25-11-2003 17:32:23

Heb je nooit gedacht om zelf uw uitnodigingen te maken? Want op cd rom is nogal speciaal maar heeft iedereen een pc om ze te bekijken? Ik maak mijn uitnodigingen zelf maar veel vind je der niet over op internet... Gewoon wat creatief zijn denk ik...



Elke
12-6-2004
 Meld misbruik26-11-2003 12:09:28

Letitia,

Bedankt voor het ideetje, maar ik ben spijtig genoeg niet zo handig met lijm, schaar en papier, en heb daar trouwens de tijd niet voor.
Groetjes Elke



Ellen
30-12-1899
 Meld misbruik26-11-2003 15:36:52

wij laten onze uitnodigingen maken door een ontwerpbureau. Zij maken ook CD-roms voor bedrijven en zo, dus kan je daar zeker ook je uitnodigingen op CD-rom laten maken.
Neem eens een kijkje op www.polarisnation.com , het is een firma uit Gent.

Ik vermoed dat dit wel best duur zou kunnen zijn. Kan je zelf je CD-roms niet beschrijven? Ik denk dat dat goedkoper zal uitkomen...



Cecile

 Meld misbruik5-12-2003 11:34:43

ik weet dat de firma ts-design dit doet. je kan hen mailen op cdrom@ts-design.be



Nathalie

 Meld misbruik19-1-2004 14:56:21

Beste,

Ik heb gelezen dat je zelf aan de uitnodigingen begonnen bent. IK zou ook graag zoveel mogelijk origineel en creatief zijn, maar ik heb eecht geen inspiratie over de aanpak? Kan jij me soms sites of adressen of ideetjes aangeven?

Mvg,
Nathalie
natje18@hotmail.com



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:38:49

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info