Terug naar overzicht
Hallo Ellen,wij zijn er 2 jaar geleden naar een huwelijksfeest geweest van goede vrienden en het was echt super, zeker, als je het weer wat mee hebt een mooie tuin (konden we de namiddag doorbrengen toen de trouwers foto's zijn gaan maken). Ook de receptie 's avonds was buiten en voor de rest kan ik alleen maar zeggen heel lekker en verfijnd eten, dus volgens ons echt wel een aanrader!Groetjes,Marlies6/6/09
Hallo,Wij zijn er vorig jaar naar een trouwfeest geweest (enkel dansfeest). Van de gasten die ook voor het diner uitgenodigd waren heb ik gehoord dat het echt lekker was. Wij hebben nog mogen meegenieten van het dessertenbuffet en dat was de moeite. Echt enorm uitgebreid (had ik nog nooit gezien!)en lekker! Volgens mij geen slechte keuze!groetjes,Sylvia 25/04/2009
Mijn broer is hier getrouwd en wij vonden het eten echt AF. De enige reden waarom wij voor een andere zaal gekozen hebben is omdat er meerdere trouwfeesten tegelijk kunnen plaatsvinden. Dit is uiteraard iets persoonlijks of je dat oké is of niet.Nog redelijk in de buurt: Salons Lassaut. Hier doen wij ons trouwfeest. Vergelijkbaar qua eten en infrastructuur!
Hallo Ellen,Ik woon in de buurt (Halen) en heb daar ook mijn licht opgestoken voor ons huwelijksfeest. Hier in de buurt zijn er eigenlijk 3 locaties waar de meeste huwelijken doorgaan. Ze hebben alle 3 een prachtige tuin en zijn allen voortreffelijk qua eten. Ik heb het dan over Hof te Rhode (Diest - Schaffen), De Waterhoek (Geetbets - Grazen)en het Sint Jansberg klooster (Halen - Zelem).Ons feest is op 12/04/08 doorgegaan in de Waterhoek omdat deze het best meevielen qua prijs. De Waterhoek is de enige van de 3 waar je geen zaalhuur moet betalen.Sandra
Wij zijn er enkele weke terug naar een trouwfeest geweest van beste vrienden van ons. De tuin is er inderdaad prachtig en het eten was lekker. Enkel de bediening vonden we erg traag. Er werd eigenlijk continu eten rond gedragen. Wij zaten aan de tafel die laatst werd bediend en de eretafel had telkens lang gedaan met eten voor wij onze gang kregen. En als wij dan onze kregen, kregen zij al bijna direct hun volgende. Dat was echt wel jammer. En echt vriendelijk waren ze ook niet altijd. De maitre liep precies op de toppen van zijn tenen.Wat de DJ betreft, het ziet er een oude maat uit maar hij heeft ongelooflijk goed gedraaid.
Dag Ellen,Welkom op het forum! hihiNu moet ik zien wat ik hier allemaal vraag enzo, zodat ik niets verklap van ons trouwfeest :-)Zoals iemand anders al gepost heeft: de waterhoek in geetbets is ook heel mooi, ik ben daar eens naar een receptie geweest in de tuin (prachtige tuin!)Groetjes,Marieke pike ;-)
Wij zijn enkele jaren geleden naar een trouwfeest daar geweest, en eerlijk gezegd, ik vond het niet meevallen. Ik lees hier verder alleen positieve commentaar, dus zal het meestal wel meevallen. Het decor is inderdaad prachtig, niks van te zeggen. Receptie enzo was af. Voor het diner moesten wij aan enorm grote tafels zitten en mijn vriend en ik zaten mijlenver van alkaar af. (zal wel keuze van het koppel geweest zijn veronderstel ik) Het eten werd opgedeind met van die "stolpen" over, of hoe heten die dingen, en met 5 garçons tegelijkertijd afgenomen, en dan had je zo een mini portie liggen... (als je van die stijl houdt natuurlijk is het ok!) super lekker vonden wij het ook niet. Van het dessertenbuffet hebben we juist geteld 1x kunnen eten, toen was het op... En de muziek trok op niks, we hebben niet 1x gedanst. Maar dat lag waarschijnlijk ook wel aan de muziek keuze van het koppel. Ik kan dus niet echt zeggen waaraan het lag, maar aan dat feest hebben we dus niet zo'n goede herinneringen... Tina